De auto staat voor de deur

. Was een aardig tripje. zeker met 2,5 uur file op de M25 (bijnaam: The car park), waardoor ik mijn Shutle heb gemist en met 32 graden in de file staan was ook geen pretje.

Vannacht uiteindelijk om 2:00 thuis.
Slechte nieuws: er zit een klein bastje in de clam. De schroef van het achterspatbordje is er uit gebroken. volgens mij vrij eenvoudig te maken. De banden moeten vervangen worden. DOT code 5102

.
Goed nieuws: de banden moeten vervangen worden

De originele banden zitten er nog op met een mm of 4 profiel. Samen met de afwezigheid van slijtplekken op de zijkant van de stoel, een rits aan stempeltjes in het boek een goede indicatie dat hij echt maar 11.000 mijl heeft gelopen en geen circuit gezien heeft. De motorruimte heeft ook maar 1 klein beugeltje waar roest op zit. Er zitten al gegroefde schijven op en een goede open luchtfilter, met siliconen aanzuigbuis.
Ik ga wel een stage 1 tuning laten doen. Dat dipje bij 3500 toeren is hinderlijk en het ding is trager dan ik verwacht had. Ik heb nog geen foto's gemaakt. Moets vanmorgen weer om 7:00 opstaan dus was niet echt fris en fruitg genoeg....