Dynodag 20 oktober, Opel Manta Club
- aboellaard
- Mega lid
Oeps, net alles in orde gemaakt voor morgen, banden op spanning, oliepeil, koelvloeistof, catchtank leeg. En dan lees ik dit. Afgelast. Helemaal gemist. Dan maar tot de volgende keer.
- Exmantaa; 2.0 LSJ Supercharged
- Smiley; 2.2 supercharged
- Speedster4Fun; 2.2 supercharged
- Weazle Speedster
- Julio M5 E60 mischien
- Alex: 2.2 SC
- Exmantaa; 2.0 LSJ Supercharged
- Smiley; 2.2 supercharged
- Speedster4Fun; 2.2 supercharged
- Weazle Speedster
- Julio M5 E60 mischien
- Alex: 2.2 SC
- aboellaard
- Mega lid
-
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Re: Dynodag 20 oktober, Opel Manta Club
Even dit topic afstoffen, maar dit jaar gaan ze het de 19e Oktober weer proberen en er schijnt dit keer genoeg animo te zijn.
Eens zien wat een Harrop vs. M62 SC op de bank doet...
Eens zien wat een Harrop vs. M62 SC op de bank doet...

-
- Actief lid
In ieder gevel ga ik en Exmantaa heen, wie nog meer?
Speedster4Fun 2.0 Harrop SC
Exmantaa 2.0 M62 SC
Exmantaa 2.0 M62 SC
Hmm, het lijkt mij ook wel leuk de Speedster een keer op de bank te zetten. Eens kijken wat er na 30.000 km van de 225 SC-pk's over is.
Is dit hetzelfde recept als de vorige keer? (19 okt, Rica Wateringen, 40€, tijden?) Zijn er verder nog magische tips voor een dyno-test, it's a first for me...
Is dit hetzelfde recept als de vorige keer? (19 okt, Rica Wateringen, 40€, tijden?) Zijn er verder nog magische tips voor een dyno-test, it's a first for me...
bodem plaat eronder uithalen zodat hij gestrapt kan worden??
(is mij toch gezegd geweest voor een speedster)
(is mij toch gezegd geweest voor een speedster)

captain slow
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Exmantaa heeft een balkje met vastzetring bij, die je met de 2 grote diffuserbouten vastzet. (past ook op aftermarket diffusers)
5 min werk om eronder te zetten.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
-
- Actief lid
Past niet op alle aftermartket diffusers, in ieder geval niet op een MMG diffuser.Smiley schreef:Exmantaa heeft een balkje met vastzetring bij, die je met de 2 grote diffuserbouten vastzet. (past ook op aftermarket diffusers)
Daarom monteer ik een standaard diffuser bij dyno meetings.
Die diffuser & bodemplaat komen wel goed, standaard model en kunnen er zonder problemen onderuit. De wat hardere achterbanden zijn ook geen punt, desnoods gooi ik de pomp achterin. Ik bedoelde meer de motorische dingen (behalve meer pk's natuurlijk
).
Anyway, ik ben erbij! Dat maakt dat er een Lysholm naast de Eaton en Harrop staat (en het bij voorbaat al aflegt tegen die twee...). Wie brengt de Rotrex mee?
Exmantaa 2.0 M62 SC
Nebuch 2.2 Lysholm SC

Anyway, ik ben erbij! Dat maakt dat er een Lysholm naast de Eaton en Harrop staat (en het bij voorbaat al aflegt tegen die twee...). Wie brengt de Rotrex mee?
Exmantaa 2.0 M62 SC
Nebuch 2.2 Lysholm SC
-
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Nog meer gegadigden?
Ook handig om eens te zien of je OBD powermeting nog een beetje overeenkomt met rollenbank waarden...
Overigens wordt het weer hektisch voor zaterdag, want uiteraard de nodige uitlaat/katproblemen en daarbij ook net weer een gescheurde aandrijfashoes ontdekt... Zucht.
Ook handig om eens te zien of je OBD powermeting nog een beetje overeenkomt met rollenbank waarden...

Overigens wordt het weer hektisch voor zaterdag, want uiteraard de nodige uitlaat/katproblemen en daarbij ook net weer een gescheurde aandrijfashoes ontdekt... Zucht.

- aKra
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Oeh balen Frank! Die Saab conversie vreet wel door kat's heen hè 
Ik zal even kijken of ik langs kan komen, ben wel benieuwd naar de resultaten

Ik zal even kijken of ik langs kan komen, ben wel benieuwd naar de resultaten

Nou, dan zal ik met de Rotrex komen, eens kijken op welke plaats in de Speedster ranglijst hij terecht komt.nebuch schreef:Die diffuser & bodemplaat komen wel goed, standaard model en kunnen er zonder problemen onderuit. De wat hardere achterbanden zijn ook geen punt, desnoods gooi ik de pomp achterin. Ik bedoelde meer de motorische dingen (behalve meer pk's natuurlijk).
Exmantaa 2.0 M62 SC
Nebuch 2.2 Lysholm SC
Exmantaa 2.0 M62 SC
Nebuch 2.2 Lysholm SC
Speerke 2.2 Rotrex SC
Frank kan ik je vastzet balkje je ook even lenen?
Less Is More
Nou, dan zal ik met de Rotrex komen, eens kijken op welke plaats in de Speedster ranglijst hij terecht komt.

Voelde in ieder geval veelbelovend op Zandvoort !
Ik kom morgen ook even langswippen..
Gr,
The Duke
The bullshit stops when the light drops