Gisteren heb ik mijn Speedster mogen ophalen samen met mn beste vriend. Tot op heden ben ik altijd een motorfanaat geweest (ook op circuit) en zowaar heb ik mijn autorijbewijs nog niet (Al zal dat nu met de Speedster voor de deur niet meer lang duren).
Aangezien ik ook altijd op motor-forum veel dingen geleerd heb van andere motorenthousiasten, kon ik mijn geluk natuurlijk niet op met een Speedster Club. Zodoende ben ik al ruim 1 week bezig geweest met het nodige leesvoer voor mijn aankoop. Nu de koop gedaan is, zal ik zeker langs komen voor vragen en om soms gewoon de tijd te doden.
Mijn Speedster:
- Het betreft een kanariegele 2.2 NA
- Nitron vering rondom
- Stalen remleidingen rondom
- Reverie carbon air intake
- Janspeed uitlaat
- Momo racestuur
- Uitschakelbaar ABS
- Corbeau racestoelen en 4 puntsgordels.
Mijn doel is samen met mn beste vriend, zijn ouwe en samen met mij en mn vriendin (die beter kan racen in een auto als ik

Tijdens mijn aankoop bleek de auto uit Belgie geimporteerd te zijn geweest, waarbij vanaf nieuw (2002) tot en met eind 2008 al het onderhoud bij de Opeldealer in Genk gedaan was. Ik heb ze nog opgebeld voordat ik de auto kocht en hij bleek al zijn terugroepacties gehad te hebben en elk jaar onderhoud. Mocht iemand deze auto herkennen dan hoor ik het graag.
De komende tijd ga ik me inlezen over voornamelijk het SC traject, dat is ook mijn reden geweest voor de aankoop van deze wagen. Ik had me natuurlijk voor aankoop hierin verdiept, genoeg om te weten dat er voldoende opties zijn.
Nu de komende maanden alles goed uit plannen. (Heb de naam Exmantaa al vaker gelezen, denk dat ik hem eens eem PBtje moet sturen).
Tot snel op het forum, en hieronder alvast een foto van mn Speedster van vandaag! (ja ik was meteen aan de kant gezet.....)