Heeft 1 van jullie ook last van een dimlicht


groet van dikkiedik
Ik (de Speedster om precies te zijn) heb er ook last van.dikkiedik schreef:Beste speedstervrinden, een vraagje:
Heeft 1 van jullie ook last van een dimlichtdat soms wel en soms niet op volle kracht brand? Mn hilversumse (en goede) dealer
heeft er al enkele keren naar gekeken, maar steeds valt de linkerkoplamp terug in zn oude fout: zwak branden. Dit lijkt mij een probleem met de massa, wellicht oxidatie? Je kunt er ook zo lekker bij trouwens... Graag advies als je dit probleem herkent!
groet van dikkiedik
Ik denk niet dat je speedster er last van heeft hoor Hendrik JanHendrik-Jan schreef: Ik (de Speedster om precies te zijn) heb er ook last van.
@Marcel: die Speedster is toch zo'n gevoelige autoMarcel schreef:Ik denk niet dat je speedster er last van heeft hoor Hendrik JanHendrik-Jan schreef: Ik (de Speedster om precies te zijn) heb er ook last van.
Het zijn meer de tegenliggers en de heren van de politie.Marcel schreef:Ik denk niet dat je speedster er last van heeft hoor Hendrik JanHendrik-Jan schreef: Ik (de Speedster om precies te zijn) heb er ook last van.
Ik heb er zo'n ratel-sleuteltje voor gebruikt. Daarna het zaakje vervangen door vleugelmoer, 10x makkelijker dan die irritante nyloc bout. En de onderdeeltjes kosten vrijwel niks bij de bouwmarkt..Ride-aholic schreef:Hi,
@ MarkV: is inderdaad sleutel 13, een pijpsleutel of een dop met een verlengstuk vond ik wat makkelijker. Schijnt dat er ooit vleugelmoeren (volgens een manual) op hebben gezeten, maar die zullen inmiddels wel ergens liggen te rammelen onderin.