Ik heb een Gaz Gold Pro II en daar ben ik zeer tevreden over!!
ik kan het niet echt goed vergelijken met iets anders omdat dat zich hooguit beperkt tot een enkele keer meerijden. Eenieder heeft weer een andere afstelling van de dempers en veren, dus dat is lastig vergelijken.
Bij mij zit er al een paar jaar een Gaz set ( de vernikkelde uitvoering van het linkje) onder, wel wat stugger dan de Nitrons maar ze voldoen voor mij uitstekend. Zeker wanneer je ze vergelijkt met de originele Bilsteins, die setup vond ik ronduit gevaarlijk.
Op het circuit laat ik misschien wel wat tijd liggen t.o.v. de veel duurdere Nitrons, maar ik voel me daar niet door gehinderd. Ook geen spoor van zweten of lekkage. Samengevat: doen!
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Oke top bedankt voor alle reacties! Dan ga ik denk ik toch maar voor het GAZ set, zeker omdat ik toch altijd al wilde verlagen en vind het dan nu weer zonde om voor de originele te gaan. Rij hoogte is toch ook instelbaar? Alleen staat er helaas niet bij hoeveel er verlaagd kan worden?
Nitron is natuurlijk het ultieme maar momenteel ff te duur voor mij, misschien later...
-Opel speedster Turbo
-Peugeot 205 GTI
-Fiat Grande punto