Ja, ja, ik ben ook een .... poetser .... geworden

Algemene zaken omtrent onze auto.
Plaats reactie
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje

Ja, ja, ik ben ook een .... poetser .... geworden

Bericht door SteV6 »

Soms moet het gewoon gebeuren. Het begint te kriebelen en te borrelen.
En voor je het weet denk je niet na en begin je gewoon aan zo'n avontuur ........

Rustig, rustig, het is geen Turbo geworden hoor. Maar ik ben wel aan het poetsen geslagen.

En dan kom je tot vreemde ontdekkingen:

1. Zo lag er een zwarte dop van ongeveer 4 cm doorsnede boven op de achterklep. Dat bleek een afdekrubber te zijn voor de bedrading van het 3e remlicht. Deze was spontaan losgekomen tijdens het stilstaan in de garage. Dus controleer even of jij 'm nog wel op de juiste plek hebt zitten. Dat rubber zit dus (als het nog goed is) buiten onder de rolbeugel t.p.v. het 3e remlicht en de antenne :!: .

2. Er ligt een dood spinnetje in 'm rechter achterlichtunit. Helaas is het beestje niet vroeg genoeg gestorven, want er hangt nu ook een spinnenweb in :shock: :x

3. De zwarte spatschermverbreder links achter mist onderaan een schroefje waardoor deze half los hangt en klappert. De oorzaak van een vaag geratel heb ik dus waarschijnlijk gevonden :roll: .

4. Het rechter rubber van de softtop, waar de bovenrand van het zijraam tegen sluit, heeft een craquelé oppervlak gekregen en brokkelt af :? . Daarmee bedoel ik dat het oppervlak in schilfers eraf komt. Ik heb nog geen lekkages maar het lijkt me wel een puntje voor de dealer.

Zo zie je maar die Turbo-jongens zijn zo stom nog niet. Als je op tijd je auto poetst ontdek je vanzelf "verborgen" gebreken aan je Speedster.

En dan ga ik nu verder met het poetsen van het interieur van mijn LeMansGroene Speedster 2.2i :mrgreen:

SteV6
S4 Avant
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

spinnetje's :?: Afbeelding
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Stephan, jij rijd ECHT te weinig met Kermit, de spinnen nemen hem over! :shock:
Afbeelding
Piet