Speedster Turbo #4446
- aKra
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Re: Speedster Turbo #4446
Waarom zou het krasbestendig moeten zijn?
- aKra
Nu dan wel 

- aKra
En toen had ik juist uitgerekend op dit moment schade gereden... Deelgenomen aan een (ketting)botsing van 4 auto's en ik was "gelukkig" de achterste (dus alleen frontclam schade). Hoe goed de remmen van de Speedster ook mogen zijn, als een idioot met zijn Cinquecento op een doorgaande weg (80km/u) besluit dat een oranje lampje gevaar is en vol op de remmen "moet" trappen kom je er toch niet uit... Ondanks dat mijn auto het minste schade heeft ziet het er niet leuk uit. De auto gaat naar v/d Kooi en we zien wel weer

Laatst gewijzigd door aKra op 03 aug 2013 0:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- speedokus
- Contacteer:
da,s nou echt balen Nander, hopelijk valt het mee, en is ie vlug gerepareerd.
grt Speedokus.
grt Speedokus.

- aKra
Gaat wel goed komen, ik heb al een clam gevonden en ik denk dat v.d. Kooi wel tijd heeft om het te repareren nu in de zomer. Voordelen van all-risk 

- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Jan rijd in de DSC, en loopt in de zomer niet over van tijd.aKra schreef:en ik denk dat v.d. Kooi wel tijd heeft om het te repareren nu in de zomer.
Stel je psychisch in op 2014, zou ik je aanraden.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- aKra

Misschien bij hun andere vestiging anders, of anders een alternatief bedenken... En anders 2014...
Geeft me wel de mogelijkheid om de vermogensplannen door te voeren in deze tijd...
(En bijna de stoelen binnen, godverdomme... Iemand nog interesse om deze over te nemen?

Oehh, altijd pijnlijk om te zien, gekraakte clams. Verder geen serieuze schade?
Vraag bij vd Kooij (A'dam?) ook de situatie bij de spuiter eens na. Toen die van mij (en die van MartinB) daar stond(en) heeft het zaakje een maand of twee/drie vertraging opgelopen doordat de spuiter ziek/overwerkt/te druk oid. was. Uiteindelijk zou het door een andere spuiter gedaan zijn. Over het spuitwerk an sich ben ik wel tevreden, dat houdt zich voorlopig goed.
Vraag bij vd Kooij (A'dam?) ook de situatie bij de spuiter eens na. Toen die van mij (en die van MartinB) daar stond(en) heeft het zaakje een maand of twee/drie vertraging opgelopen doordat de spuiter ziek/overwerkt/te druk oid. was. Uiteindelijk zou het door een andere spuiter gedaan zijn. Over het spuitwerk an sich ben ik wel tevreden, dat houdt zich voorlopig goed.
- aKra
Ah, ook wel goed om te horen. Wellicht ga ik voor een complete rebuild, als hij namelijk niet afgeschreven wordt wil ik er dan ook wel voor de volle plezier voor gaan. Dus eventueel volledig laten overspuiten en aantal dingen vervangen/verbeteren aan het onderstel en motor.
- aKra
Ik mis mijn Speedster met dit heerlijke weer, ik voel me treurig 
De plannen in mijn hoofd zijn op dit moment de Speedster te laten herstellen en nog beter te maken dan dat hij was. Zoals een complete respray, engine fiddling, verbeteringen hier en daar...

De plannen in mijn hoofd zijn op dit moment de Speedster te laten herstellen en nog beter te maken dan dat hij was. Zoals een complete respray, engine fiddling, verbeteringen hier en daar...