Pagina 72 van 94
Geplaatst: 02 jan 2013 16:12
door Herman
Deleted
Geplaatst: 02 jan 2013 16:30
door Herman
Deleted
Geplaatst: 02 jan 2013 18:12
door Arno
Herman schreef:En wat meer detail van spruitstuk en turbo.
De turbo komt vlak achter het hoofd van de bestuurder.
Dat is wel het voordeel van de Exige body: je hebt een stuk meer ruimte boven de motor om door te bouwen..
Zie je bij S1 Exiges met motor conversies ook wel meer wanneer ze een XXL-Rotrex 'bovenop' een Honda blok bouwen of ook zoals bij jou met een Audi 1.8T conversie de turbo met een spruitsuk 'omhoog' laten komen.
Lukt je niet bij een gewone Elise of Speedster body..
Bye, Arno.
Geplaatst: 02 jan 2013 20:06
door the-duke
het voordeel van de Exige body: je hebt een stuk meer ruimte boven de motor om door te bouwen
Aha, dat vroeg ik me al af namelijk..
Het is een heel bouwwerk geworden!
Gr,
The Duke
Geplaatst: 02 jan 2013 20:50
door Herman
Deleted
Geplaatst: 03 jan 2013 17:58
door the-duke
Ik heb geen reden om aan de mannen van VMax te twijfelen en gezien hun andere resultaten (BMW met Opel motor en Audi daar toen ter plekke gezien) , zullen ze dit vast tot een effectief resultaat weten te brengen.
Gr,
The Duke
Geplaatst: 03 jan 2013 22:00
door Herman
Deleted
Geplaatst: 06 jan 2013 15:05
door Daan
Hoi Herman,
ziet er allemaal fraai uit wat je daar doet. Vraagje/opmerking over de vlinderklep voor je uitlaatgeluid. Ik weet niet of je hem al getest gehoord hebt maar ik heb zo'n ding in mn 3" uitlaat gehad en dat maakt echt bar weinig uit. Later een einddemper met electrische klep geplaatst en dat ding werd echt muisstil. Just my $0,02.
Succes ermee iig!
Daan
Geplaatst: 06 jan 2013 20:14
door allen
Herman schreef:allen schreef:Hoe was het eigenlijk met de accu afgelopen? Kon die de auto starten? Inmiddels dan een tweede ernaast gezet?
Test geslaagd. Met die accu kun je precies 1x starten

Dus daar moet wat meer capaciteit bij.
Het spijt me oprecht Herman. Ik schoot namelijk binne een halve seconde in de lach bij het lezen van dit bericht. Niet zo heel sociaal van me...
Ik gok dat een tweede van hetzelfde type ernaast niet veel zoden aan de dijk zal zetten. Heb er zelf ook lang over nagedacht. Bij jou misschien van minder belang, maar ik wil in mijn geval de mogelijkheid hebben de auto ook af en toe twee keer kort te verplaatsen, waarbij ik de derde keer alsnog makkelijk kan starten als ik echt weg ga. Nadeel is dat de accu in mijn geval dan gelijk weer 6 kilo is. Gelukkig maakt m'n lichaamsgewicht veel goed.

Geplaatst: 07 jan 2013 4:31
door Herman
Deleted
Geplaatst: 07 jan 2013 4:37
door Herman
Deleted
Geplaatst: 08 jan 2013 12:59
door Herman
Deleted
Geplaatst: 11 jan 2013 5:25
door Herman
Deleted
Geplaatst: 16 jan 2013 16:35
door Herman
Deleted
Geplaatst: 16 jan 2013 22:27
door Exmantaa
Eliseparts heeft die ook in het programma:
http://www.eliseparts.com/products/show ... -link-kit/
(Heb er ooit aan gedacht om zelf zo'n beugel erop te lassen..)
Welke schokdempers heb je/komen er eigenlijk onder?