Pagina 78 van 94

Re: Verbouwing Speedster -> carbon GT3 Exige

Geplaatst: 22 feb 2013 22:09
door speedster
Mooi man.

Re: Verbouwing Speedster -> carbon GT3 Exige

Geplaatst: 22 feb 2013 22:22
door Hendrik-Jan
Herman schreef:
Hendrik-Jan schreef:Herman, Europa opgegaald?
YEP!
Geimporteerd en door de RDW APK gekeurd.
Nu weekje wachten op de papieren :yawn: en zodra die er zijn de platen laten maken :yes:
:thumbup: :thumbup:

Re: Verbouwing Speedster -> carbon GT3 Exige

Geplaatst: 22 feb 2013 23:30
door TissiRS
Gaaf zeg!! Gefeliciteerd met de aanschaf, wel een aparte kleurencombinatie zo. Veel plezier ermee.

Re: Verbouwing Speedster -> carbon GT3 Exige

Geplaatst: 07 mar 2013 16:58
door Herman
Deleted

Re: Verbouwing Speedster -> carbon GT3 Exige

Geplaatst: 07 mar 2013 17:17
door Herman
Deleted

Re: Verbouwing Speedster -> carbon GT3 Exige

Geplaatst: 07 mar 2013 19:45
door Smiley
Herman schreef: - Zal binnenkort eerst eens downpipe vervangen en ECU update laten uitvoeren.
- Geen idee wat er onder ligt maar dat kan een stuk beter.
En daar gaan we weer.
:jump:

Re: Verbouwing Speedster -> carbon GT3 Exige

Geplaatst: 07 mar 2013 19:50
door Maarten
de Ohlins set is samen met Lotus ontwikkeld, heb ik een beter gevoel bij voor een straatauto. Als je daar een setje van kunt vinden weet ik nog wel een adresje waar je ze kunt laten reviseren. Was erg goedkoop omdat de dichtingen ed gelijk waren als die in de dempers van motorfiets voorvorken, en die rijden er veel meer rond (vooral motorcross).

Re: Verbouwing Speedster -> carbon GT3 Exige

Geplaatst: 08 mar 2013 9:33
door Herman
Deleted

Re: Verbouwing Speedster -> carbon GT3 Exige

Geplaatst: 08 mar 2013 12:16
door tibby
Het is toch noodzakelijk om 4 of 500 pk te hebben? Je moet toch vlot met het verkeer meekunnen? :yes:
grtz (grapje he :D )

Re: Verbouwing Speedster -> carbon GT3 Exige

Geplaatst: 08 mar 2013 15:26
door Herman
Deleted

Re: Verbouwing Speedster -> carbon GT3 Exige

Geplaatst: 08 mar 2013 16:08
door tibby
En hij meent dan dat nog. :jump:

LEH turbo erop, grote intercooler,3 " inch uitlaat, nokje(s) en eds,klasen,dbilas inlaat en je zit toch goed voor 'dagelijks' verkeer. Kun je ook lekker doortrekken ermee. Maargoed, tegen wie ben ik dit hier aant vertellen. :bag:

grtz en enjoy

(ben eens benieuwd, mss de eerste high powered Europa?)

Re: Verbouwing Speedster -> carbon GT3 Exige

Geplaatst: 08 mar 2013 22:12
door Herman
Deleted

Re: Verbouwing Speedster -> carbon GT3 Exige

Geplaatst: 10 mar 2013 19:06
door Exmantaa
Herman schreef:
Maarten schreef:de Ohlins set is samen met Lotus ontwikkeld, heb ik een beter gevoel bij voor een straatauto. Als je daar een setje van kunt vinden weet ik nog wel een adresje waar je ze kunt laten reviseren. Was erg goedkoop omdat de dichtingen ed gelijk waren als die in de dempers van motorfiets voorvorken, en die rijden er veel meer rond (vooral motorcross).
Ik denk nu aan een upgrade van de Spexige (nu Ohlins) met het allerbeste (Penske?) op schokbrekergebied wat ik kan vinden in straffe race-setup en dan de Ohlins overzetten naar de Europa :D De Spexige heeft zo weinig kilometer gereden dat revisie waarschijnlijk nog niet nodig is. Maar wellicht wel een goed moment als ze toch los zijn.
e weer.

Penske is aardig top of the bill, maar aangezien het Lotus onderstel nogal specifiek en gevoelig is zou ik het bij bewezen techniek houden. (een 3 weg race demper is leuk bv. spul, maar je moet die dan wel precies kunnen (laten) afstellen...)

Al eens naar Quantum dempers gekeken?? (Eliseparts)

Re: Verbouwing Speedster -> carbon GT3 Exige

Geplaatst: 11 mar 2013 8:06
door Herman
Deleted

Re: Verbouwing Speedster -> carbon GT3 Exige

Geplaatst: 11 mar 2013 10:08
door Arno