Bijeenkomst slot Zeist

Aanstaande evenementen.
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Pipo schreef:
Maik schreef: Veel plezier op die leuke dag, wat gaan jullie doen, gezellig naar de dierentuin? :wink:
groet,
Maikel
Alhoewel sommigen van mijn familieleden daar best op hun plaats zouden zijn :), hebben we gekozen voor een goed feestdiner gekoppeld aan een bowlingavond. Rivaliteit en ambiance verzekerd!
Haj Pipo

Als ik jou was ,ging ik eerst dineren, en dan pas bowlen. :lol:

jans
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje

Zeist

Bericht door Pipo »

Nah. Hebben we vorig keer gedaan. Maar hebben ondervonden dat als je lekker getafelt en vooral gedronken hebt, de helft van de deelnemers te lui zijn geworden om te gaan bowlen en liever blijven zitten. Veel van de genodigden zijn tussen de 45 en 70. Die zijn niet meer zo actief. Drie kwart van hen vindt me mild gestoord om met een Speedster te willen rondrijden, dus dat zegt genoeg :)
A thing of beauty is a joy forever!
jans
Giga lid Carbon

Re: Zeist

Bericht door jans »

Pipo schreef:Nah. Hebben we vorig keer gedaan. Maar hebben ondervonden dat als je lekker getafelt en vooral gedronken hebt, de helft van de deelnemers te lui zijn geworden om te gaan bowlen en liever blijven zitten. Veel van de genodigden zijn tussen de 45 en 70. Die zijn niet meer zo actief. Drie kwart van hen vindt me mild gestoord om met een Speedster te willen rondrijden, dus dat zegt genoeg :)
Hi Pipo

Denk dat er een stoelen dans óók niet meer in zit dan :lol: :wink:

jans
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Re: Zeist

Bericht door Marcel »

jans schreef:
Pipo schreef:Nah. Hebben we vorig keer gedaan. Maar hebben ondervonden dat als je lekker getafelt en vooral gedronken hebt, de helft van de deelnemers te lui zijn geworden om te gaan bowlen en liever blijven zitten. Veel van de genodigden zijn tussen de 45 en 70. Die zijn niet meer zo actief. Drie kwart van hen vindt me mild gestoord om met een Speedster te willen rondrijden, dus dat zegt genoeg :)
Hi Pipo

Denk dat er een stoelen dans óók niet meer in zit dan :lol: :wink:

jans
Haha nog een paar jaar dan een rolstoelendans, of nu de ultieme rollater dans :D
ruudje
Lid

Bericht door ruudje »

Is er al bekend wat er 4 juni in de middag op het programma staat?

gr, Ruud
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

ruudje schreef:Is er al bekend wat er 4 juni in de middag op het programma staat?

gr, Ruud
Hi Ruudje

Martin is hier druk mee bezig.Er zit in ieder geval wel iets moois aan te komen :!: :?:

jans
van dijk
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door van dijk »

Ik heb alles bijna rond, maar wil het pas op het forum zetten als alles helemaal rond is.

Martin van Dijk
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Hoi Martin,
even gekopieerd uit je "schone" topic:
Ik heb vandaag met de Opel dealer uit Zeist gesproken, Die betaald de koffie en thee en een lekker plakje cake Als we weg rijden komen we langs de Opel in Doorn, en daar hebben we een foto stop.
Murdock zet de route op het forum, en maandag weet ik meer over de rest van de dag.
Kijk even op www.zam.nl

Martin van Dijk
Wat wordt dan ongeveer het schema?
Misschien zijn we weer wat ongeduldig, maar dat is dan maar zo :wink:

10.00 verzamelen bij Slot Zeist
Ergens in de middag dan de toerrit en tussendoor naar die Opel dealer?
En hoe laat is het over en kan ik ergens een lekker hapje gaan eten? Misschien dat er nog meer van ons ergens een simpel hapje willen eten na afloop?

Maikel
Afbeelding
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Hi

Zit te denken aan een 4 gangen diner bij van der valk. 8)

jans
Murdock
Lid

Speedsterdag 4 juni: de route

Bericht door Murdock »

De routebeschrijving is bijna klaar.
Het moet wel duidelijk zijn want ik zou niet willen dat jullie verdwalen...

We rijden in ieder geval vanaf Slot Zeist naar de Opel Dealer in Doorn die ons psonsort v.w.b. een drankje en hapje bij Slot zeist. Bedankt daarvoor, trouwens!

Hier maken we een aantal foto's en ik zal vantevoren een persberichtje naar Autoweek en De Telegraaf sturen.

Vervolgens rijden we via Rhenen het Land van Maas en Waal in; een schitterende rit die inmiddels al twee keer door Martin gecheckt is op hoge snelheid. In ieder geval gegarandeerd drempelvrij.

Na een stop rijden we naar Raamsdonkveer waar de Louwman Collectie te vinden is langs de snelweg bij de grote Toyota koepel. Volgende week maandag heb ik nogmaals contact met hun directeur over de speciale parkeerplaatsen naast het Dudok Esso pompstation dat zij naast de ingang hebben geplaatst.

We sluiten de dag hier af met een bezoek aan de grootste particuliere autocollectie van de wereld, oftewel het Nederlands Automobiel Museum (www.louwmancollection.nl).

In het museum is een groot terras waar we kunnen eten en drinken tot we omvallen zodat onze echtgenotes de auto's alvast kunnen starten......

Zoals gezegd, deze week de complete routebeschrijving op het forum in pdf-formaat.
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Hi Murdock

Tot zover perfekt geregeld. :wink: Zal een hoop werk zijn geweest, maar dan heb je óók wat. Lijkt mij nú al een geslaagde dag te worden.
Hoop ik alleen nog dat het weer een beetje meewerkt.

groetjes jans
Murdock
Lid

Routebeschrijving Speedsterdag 4 juni

Bericht door Murdock »

Vergeet dit bericht maar.
Laatst gewijzigd door Murdock op 26 mei 2005 8:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Murdock
Lid

Routebeschrijving Speedsterdag 4 juni

Bericht door Murdock »

Hallo allemaal,
hier is de routebeschrijving in Acrobat PDF-formaat.

Indien je geen Acrobat Reader op je computer hebt geïnstalleerd, ga dan eerst naar:

www.adobe.nl/products/acrobat/readstep2.html

Het zijn in totaal 6 pagina's.

Mocht je nog opmerkingen, suggesties, goede ideeën of wat dan ook hebben, laat het dan zeker weten.

Maandag bericht ik nog over de mogelijkheden bij de Louwman Collectie.

Cheers, Murdock
Bijlagen
RouteSpeedster-high.pdf
(1.58 MiB) 241 keer gedownload
Murdock
Lid

Bericht door Murdock »

De routekaart zit bij het tweede bericht.
Laatst gewijzigd door Murdock op 26 mei 2005 8:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

Het ziet er geweldig uit!
Lotus Elise S2
Plaats reactie