Stefan, benzinefilter gaat daar gewoon weer terug. Ik ga eerst weer even sparen voor een pro-alloy tank en tot die tijd zorg ik dat ik niet onder de 15liter ga komen op het circuit
Een iets uitgebreider verslagje van gisteren nu.
Monteren van de nieuwe distributieketting en spanner:
Even wat boren en tappen enzo, gewoon, omdat het kan:
En omdat het spruitstuk met M8 vastzetten net even wat degelijker is

:
Nieuwe pakkingen voor het spruitstuk, incl. een isolerende spacer (schijnt behoorlijk wat te schelen qua inlaatluchttemperatuur):
Spruitstuk en nieuwe lichte (4.2kg i.p.v. 9.5kg) vliegwiel gemonteerd:
Tijd om de motor weer te verenigen met de auto:
En hop, dat ging nog redelijk makkelijk:
Nieuwe koelwaterslang met S-bocht gemonteerd om de V-snaar naar de compressor te omzeilen en wat slangen van de benzinetankontluchting gere-route:
Nog wat info voor de statistieken (let op, beelden kunnen als schokkend ervaren worden):
17.4kg erbij dus, maar er komt nóg meer bij (radiator, koelwaterpomp, ongeveer 4 liter koelwater en ander klein grut). Helaas pindakaas
Nu even flink wat loodgieterswerk verrichten, dus dat wordt weer even ebay afstruinen naar gekke slangetjes en aansluitingen. Will be continued....