Pagina 10 van 20

Geplaatst: 26 jun 2007 13:50
door Edjes
Maik schreef:Ooit van de ziekte van Hedel gehoord :?: :idea:
iets met haren en schedel? :twisted:

Geplaatst: 26 jun 2007 13:56
door Gerard
Pascal schreef:Waarom duurt wachten toch zo lang :roll:

Gr. Pascal
Trust me, het is het wachten waard. :wink:

Geplaatst: 26 jun 2007 15:01
door Pascal
Ja het setje komt er aan, Maarten is met onze duitse vrienden van Hitec aan het onderhandelen wat er allemaal mogelijk is.

En als dit klaar is word de bestelling geplaatst en rijden we een keer op en neer om alles op te halen.

Ik geloof ook wel dat dit setje het wachten waard is, ik heb er genoeg van mee gekregen in de alpen.

Gr. Pascal

Geplaatst: 26 jun 2007 15:06
door Maik
Kijk eens aan, jij hebt de knoop doorgehakt :)
Ik ben nog steeds aan het wikken en wegen en wacht nog wat verhalen/ervaringen van andere projekten af...
Hoeveel gaat zo'n doe het zelf 250pk kit kosten ongeveer, is dat al bekend en mag ik daar naar vragen? :wink:

Geplaatst: 26 jun 2007 15:16
door Pascal
Maik je mag alles weten behalve mijn ...... Ik weet het nog niet op de euro juist.

Maar ik ga uit van 7000 eurootjes dan zit ik wel vrij aardig in de richting, dit is inclusief Miltek uitlaat.

Ik zit nu al zo lang te twijfelen wat ik ga doen.

Maar na een weekje met blower boys rond getrokken te hebben, heb ik een beslissing genomen en word het de Hitec Supercharger.

Gr. Psscal

Geplaatst: 26 jun 2007 18:13
door Maik
Dus ongeveer 6000euro zonder Milltek? Of nog ietsje minder misschien...
En hoe hard liep zo'n compressor boy nou bij jou weg als voorbeeld? :wink:
En wanneer krijgen we nou eens een paar mooie meetwaardes van onze compressormannen, bv van 100-200km/u? 8) Ik ben toch wel benieuwd naar dat soort getallen :)

Geplaatst: 26 jun 2007 18:56
door Pascal
Dat zal wel ongeveer de prijs zijn zonder miltek.
Ja weg lopen dat valt niet mee in de bergen.

Maar op de rechte stukken was het toch wel duidelijk dat de blowers in hun voordeel waren.

Maar ik denk dat je het moet hebben van het koppel dat je op elk moment kunt aanspreken en dat mis ik toch een beetje zonder blower.
En dan duurt een tussen sprint al snel heel lang :roll:

Ik heb nog heel even mee gereden met Maarten wel in de regen in een tunnel, maar je merkt gewoon dat de charger je gewoon van het begin tot het eind van het toerental een flinke versnelling geeft en dan nog maar te zwijgen over de geluiden die je er voor niets bij krijgt, als je van mechanische geluiden houd is dit echt top

Om een voorbeeld te geven hoe veel sneller, ik zag een blower car even op de snelweg een aanval maken op een porsche, ik zelf vond het nogal indrukwekkend. :shock:

Gr. Pascal

Geplaatst: 26 jun 2007 20:26
door Piet
En wanneer krijgen we nou eens een paar mooie meetwaardes van onze compressormannen, bv van 100-200km/u?
Je mag niet harder dan 120 Maik. :roll:

Geplaatst: 27 jun 2007 6:13
door Maik
Piet, je solliciteerd naar een hele vervelende opmerking :twisted:

Bedankt Pascal!

Geplaatst: 27 jun 2007 18:04
door Piet
Uh, ik heb het vandaag zwart op wit gekregen.
Wij van Porsche weten dat u een autoliefhebber met smaak en stijl bent.


QED 8) :lol:

Geplaatst: 27 jun 2007 18:28
door Gerard
:alone:

Geplaatst: 05 jul 2007 9:49
door Pascal
Als er nog mensen zijn die het geluid van een supercharger in de auto nog niet gehoord hebben.
Hier hoor je enkel de kompressor zijn werk doen de uitlaat is niet hoorbaar in de auto.

Ik kan haast niet meer wachten.

http://media.putfile.com/Autoslalom-2904-lap3

Geplaatst: 05 jul 2007 15:09
door Pascal
Geen interesse, ik post straks nog 2 filmpjes eerst effe eten.

Geplaatst: 05 jul 2007 17:08
door Pascal

Geplaatst: 05 jul 2007 17:38
door SteV6
Hoi Pascal,

Dit soort korte clips kan je eenvoudig op www.youtube.com kwijt.

Zelf zou ik graag dit geluidje (ook) in mijn Speedster hebben:

http://www.youtube.com/watch?v=bIERyLTw_ek
http://www.youtube.com/watch?v=gm4Hgx2g0xY

SteV6

(Dit is mijn dagelijkse auto ;) )