Marcel schreef:
Hij heeft alleen niet vermeld wat je met dat vet moet doen en die rubbers en alu bussen, en YVO wel
Euhm, mijn website is dan ook geen handleiding.. Staat alleen maar wat ik gedaan heb. Enja, dat invetten is zo standaard. Heb alleen zo'n beetje de dingen laten zien die ik extra heb gedaan t.o.v. een standaard installatie.
Marcel schreef:
Hij heeft alleen niet vermeld wat je met dat vet moet doen en die rubbers en alu bussen, en YVO wel
Euhm, mijn website is dan ook geen handleiding.. Staat alleen maar wat ik gedaan heb. Enja, dat invetten is zo standaard. Heb alleen zo'n beetje de dingen laten zien die ik extra heb gedaan t.o.v. een standaard installatie.
Mark
Haha was geen kritiek hoor Markv, ik vindt het juist prachtig dat je alles zo op je site zet, heb ik (en anderen) zeker wat aan, dus ga er vooral mee door......zeker omdat ik het idee heb dat Arno en jij heel goed weten waar jullie mee bezig zijn, wel een betrouwbare bron
Tja dat invetten vanzelfsprekend.......voor een leek als ik niet dus, ben nooit verder gekomen dan een wiel verwisselen aan de auto
Mark, helaas... jij kan het standaard vinden, maar zelfs mensen die zichzelf wel echt helemaal 'the man' vinden op technisch gebied presteren het om de rubber ringen in de lagers te leggen, alu bus erop en klaar. Hoezoo invetten?
...en komen dan uiteraard na een paar maanden verongelijkt terug dat er speling op de lagers zit.. slechte kwaliteit etc. etc.
Tja, das wel beetje jammer . Naja, heb ook al zovaak met Arno samen aan die Nitrons zitten sleutelen dat ik niets anders meer weet .
Moet zeggen dat het inspuiten met dat white grease ook goed lijkt te werken. En de tectyl coating op de veren ook.