Flaminiasupersport schreef:Inderdaad Marcel, de wattage is idem, dus worden ze niet warmer dan een andere... Goede opmerking!
In ieder geval is het licht van die PIAA's echt véél helderder en het zou zelfs kunnen doorgaan voor Xenon lampen mocht dat de bedoeling zijn.
En om alle problemen te vermijden en in het wilde te staan gissen of onze koplampen zullen smelten of niet kunnen we misschien eens op de PIAA website gaan zien...
ZEKER interesant!
maar wat een tegenstellige berichten hier!
als ze niet warmer worden en het er veel witter/mooier uitziet, super toch?!
Als ja, en als ze toch per ongeluk iets meer Watt zijn (en dan waarschijnlijk ook warmer worden) dan is het huilen. PIAA zegt dat ze 55W zijn, maar ik geloof ze niet helemaal. Als je zwart op wit kan krijgen van hun dat het echt geen kwaad kan, dan pas zou ik het doen. Stuur ze een mailtje zou ik zeggen.
O.K. Maik dat jij in beter licht geintreseerd ben kan ik me voorstellen er zijn nog wel wat wagens die ongeacht het weer type rijden.Maar een groot gedeelte rijd niet of nauwelijks in het donker mocht dat dan zomers eens gebeuren ben ik persoonlijk meer gebaat met licht breed(breedstralers) dan mooi wit licht.Mooi wit hebben alleen de tegenliggers zicht op en blazen vervolgens met hun grote licht je netvlies van je ogen af.Ikzelf heb genoeg aan de huidige lichtopbrengst maar zou wat meer licht rechts willen hebben, ga dat aan deze units maar eens afstellen Ik zie je binnenkort ``we have some talking to do``
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Dan moet je inderdaad een schele Marilyn ervan maken!
Ik snap je hele betoog (het begin) niet zo, dus ik kom maar weer eens langs zodat je het ook met gebaren uit kan leggen
ik rijd ook meestal met licht aan, Speedy is zo laag, dat men er wel nogal eens overheen kijkt. Mandarin-oranje helpt wel iets, maar met licht aan heb ik het idee dat je toch eerder gezien wordt. Met name als er weer zo'n druif voor je op de linkerbaan aan het telefoneren is, even naar rechts en weer naar links sturen, en ze worden wakker