Niet doen, tenzij je ook bubbeltjeslampen wilt hebben (smelten van de zilvergrijze verf van je kokertjes rondom de lampen). Er zijn hier nog vast wel wat enge foto's van te vinden op het forum.
Die lampen zijn meer dan de standaard 55Watt en worden dus heter. Sommige auto's kunnen daar wel tegen, de speedster niet schat ik in, maar van mij mag jij het eens testen
Maik schreef:Niet doen, tenzij je ook bubbeltjeslampen wilt hebben (smelten van de zilvergrijze verf van je kokertjes rondom de lampen). Er zijn hier nog vast wel wat enge foto's van te vinden op het forum.
Die lampen zijn meer dan de standaard 55Watt en worden dus heter. Sommige auto's kunnen daar wel tegen, de speedster niet schat ik in, maar van mij mag jij het eens testen
in citeer:
PIAA Xtreme White
De naam zegt het al deze H4 lamp is..... eXtreem!
De PIAA Xtreme white serie gebruikt net als de standaard lamp 55Watt , maar geeft de lichtopbrengst van een 110Watt lamp!, door de speciale coating is het witte licht brilliant Xtreem koel. De lichtkleur is 4150 Kelvin. Hierdoor heeft u tijdens een nachtelijke rit een betere kleur herkenning, meer diepte en een beter contrast. Dichter bij HID/XENON kunt u met een halogeenlamp niet komen.
het zou dus niet uit moeten maken... maar kans op afbladeren zoals je zei wil ik zeerzeker niet
Ik heb deze PIAA lampen op mijn BMW (bedrijfswagen) staan en ben er zeer tevreden over. Het licht is inderdaad een heel pak witter.
Op de Speedster zou ik ze niet zetten, als de plastieken koplamp het zou begeven zou ik de rekening niet willen betalen. Ik denk niet dat het zal gebeuren want de wind zorgt ook voor koeling, maar ik waag het liever niet...
PIAA... We come alive at night! of was dat de slogan van een ander merk?
Flaminiasupersport schreef:Ik heb deze PIAA lampen op mijn BMW (bedrijfswagen) staan en ben er zeer tevreden over. Het licht is inderdaad een heel pak witter.
Op de Speedster zou ik ze niet zetten, als de plastieken koplamp het zou begeven zou ik de rekening niet willen betalen. Ik denk niet dat het zal gebeuren want de wind zorgt ook voor koeling, maar ik waag het liever niet...
PIAA... We come alive at night! of was dat de slogan van een ander merk?
Tsja, het staat dan wel op de verpakking, maar ik geloof ik er geen drol van. Ik denk niet dat je het uit wilt proberen en als je dan gesmolten lampen hebt dat je met een rekening van 2600euro bij PIAA kan gaan leuren voor een vergoeding...
Maar wie weet gaat het goed, maar ik zou er niet aan beginnen
Inderdaad Marcel, de wattage is idem, dus worden ze niet warmer dan een andere... Goede opmerking!
In ieder geval is het licht van die PIAA's echt véél helderder en het zou zelfs kunnen doorgaan voor Xenon lampen mocht dat de bedoeling zijn.
En om alle problemen te vermijden en in het wilde te staan gissen of onze koplampen zullen smelten of niet kunnen we misschien eens op de PIAA website gaan zien...
Flaminiasupersport schreef:Inderdaad Marcel, de wattage is idem, dus worden ze niet warmer dan een andere... Goede opmerking!
In ieder geval is het licht van die PIAA's echt véél helderder en het zou zelfs kunnen doorgaan voor Xenon lampen mocht dat de bedoeling zijn.
En om alle problemen te vermijden en in het wilde te staan gissen of onze koplampen zullen smelten of niet kunnen we misschien eens op de PIAA website gaan zien...
ZEKER interesant!
maar wat een tegenstellige berichten hier!
als ze niet warmer worden en het er veel witter/mooier uitziet, super toch?!