Stuurhuis
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Kijk even of de klem van de kruiskoppeling midden in je stuurstang nog wel goed vast zit, bij mij is die een keer losgekomen/getrild. Even sleuteltje 13 erop en hij zit weer vast (ik hoop dat dat het is....).
Steven: maar goed dat jij zo'n goede dealer hebt, hij vervangt ook de lampjes voor je zeker?
Steven: maar goed dat jij zo'n goede dealer hebt, hij vervangt ook de lampjes voor je zeker?

- stevenflappy
- Contacteer:
thnx maik, ik heb ze ooit al eens proberen aan te draaien, na dit op het duitse forum gelezen te hebben.Maik schreef:Kijk even of de klem van de kruiskoppeling midden in je stuurstang nog wel goed vast zit, bij mij is die een keer losgekomen/getrild. Even sleuteltje 13 erop en hij zit weer vast (ik hoop dat dat het is....).
lekker moeilijk opkop in je auto liggen

Laatst gewijzigd door marcel85 op 03 mei 2007 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- stevenflappy
- Contacteer:
nee duidelijkstevenflappy schreef:Lijkt me geen goed idee om stilstaand met je stuur te sturen, de krachten zijn dan groter als normaal, toch?
Laatst gewijzigd door marcel85 op 03 mei 2007 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
- stevenflappy
- Contacteer:
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Oeps
Maar als je zegt dat je je stuurhuis gaat vervangen omdat er speling opzit, dan denk ik van hé, iemand die er verstand van heeft en die checkt dus wel even of het echt het stuurhuis is van een paar honderd euro...
Volgende keer zal ik dat niet meer denken
Wel lullig dat je nu met 2 stuurhuizen zit... en dat Marcel het schandalige bedrag van 30euro ervoor biedt!

Maar als je zegt dat je je stuurhuis gaat vervangen omdat er speling opzit, dan denk ik van hé, iemand die er verstand van heeft en die checkt dus wel even of het echt het stuurhuis is van een paar honderd euro...
Volgende keer zal ik dat niet meer denken

Wel lullig dat je nu met 2 stuurhuizen zit... en dat Marcel het schandalige bedrag van 30euro ervoor biedt!

nou, ik ga zo maar eens die 13 aandraaien (bovenste he?)Maik schreef:Oeps![]()
Volgende keer zal ik dat niet meer denken![]()
Laatst gewijzigd door marcel85 op 03 mei 2007 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.