Als je nou even checkt hoeveel liter benzine je nog kan tanken na een ritje, dan weet je in ieder geval nog hoeveel liter je dan nog in je tank hebt. 36liter kan er max. in. IK zou dat heel handig vinden om te weten....Robin schreef: ....en Maik het kan wel dat je nog 100 km kunt rijden als er bij jou refill komt te staan maar ik ga het niet proberen om dan na 40 km op de pechstrook te staan en de voorbijrijdende mensen plezier te gunnen door met mij en mijn speedster te kunnen lachen
Benzine verbruik!
- Maik
- Groot Speedster Commandeur

- Maarten
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
He Maik,
Ik dacht dat jij van rijden hield, of ben je toch een poetser
Als bij mij net refill staat heb ik al gehad dat de pomp lucht zoog ipv benzine en dat de motor dan even inhoud, rij ik dan weer rustig (lees rechtdoor) gaat ie soms weer van refill af om 6 L aan te geven. Dus tanken als hij dat aangeeft kan wel verstandig zijn als je tenminste een beetje doorrijd in de bochten
Maarten
Ik dacht dat jij van rijden hield, of ben je toch een poetser

Als bij mij net refill staat heb ik al gehad dat de pomp lucht zoog ipv benzine en dat de motor dan even inhoud, rij ik dan weer rustig (lees rechtdoor) gaat ie soms weer van refill af om 6 L aan te geven. Dus tanken als hij dat aangeeft kan wel verstandig zijn als je tenminste een beetje doorrijd in de bochten

Maarten