piet schreef: Vergeet niet de Nitrons naar een paar jaar weer terug naar de fabriek moeten voor een revisie.
Had dit al eens gelezen en ben sterk geintresseerd in betere shoks maar waarom hebben de nitrons een revisie nodig?
Werkuren + het opsturen + het geld dat dit allemaal kost en al die heisa er rond is me niet waard.
Dan hou ik liever de originele.
Welke andere shoks van welk merk zijn ook goed die zo geen revisie vergen?
piet schreef: Vergeet niet de Nitrons naar een paar jaar weer terug naar de fabriek moeten voor een revisie.
Had dit al eens gelezen en ben sterk geintresseerd in betere shoks maar waarom hebben de nitrons een revisie nodig?
Werkuren + het opsturen + het geld dat dit allemaal kost en al die heisa er rond is me niet waard.
Dan hou ik liever de originele.
Welke andere shoks van welk merk zijn ook goed die zo geen revisie vergen?
Inderdaad Rcduck7 dit is voor mij ook een afknapper, dit had ik al gelezen in de topic over de nitrons in de reactie van Arno. Daar hoor je eigenlijk toch niet bij andere merken voor zoals KW en H&R en dergelijke. Misschien dat ze toch veronderstellen dat als je veel op het circuit veegt ze natuurlijk rappen verslijten of werkt het misschien met het aantal gelopen kilometers als het bv om de 30.000 km gereviseerd moet worden kom ik al zeker 3 jaar toe alhoewel dit ook wel niet zal kloppen want dan moest Stevenflappy zijn nitrons zeker jaarlijks laten reviseren
Je moet ze laten reviseren als je merkt dat de dempers niet lekker meer werken. En ALLE dempers slijten! Ook de standaard dempers slijten en na zeg 50.000km is het beste er altijd wel vanaf. De Nitrons zullen wat sneller slijten omdat ze gewoon erg licht gebouwd zijn en nogal wat dempkracht hebben. Ook andere race dempers zal je altijd na zoveel tijd een beurtje moeten laten geven (of nieuwe kopen als ze niet te reviseren zijn). Bij de Nitrons is dit "gewoon" bekend, maar staat nergens echt geschreven... Een goede leverancier zal je erop wijzen dat je ook bij deze setjes niet 10jaar zorgeloos kan rijden.