ps: dit volledig terzijde maar toch nog liever een turbo als een 2.2

Jans wat jij hier zegt was ik sowieso van plan binnen een bepaalde tijd maar ik dacht dit te doen als mijn garantie voorbij was en dat duurt nog anderhalf jaarjans schreef:Beste Robin
Wat dacht je van chip + voorkat eruit + nieuwe downpijp + werk
en dat voor 609 euro en dan 240 pk.![]()
Of je moet onder tuning iets anders verstaan
Maik schreef:Verkeerd begrepen...Robin schreef:Hoe ik het begrijp zijn de nitrons toch meer voor circuitgebruik.![]()
Juist op slechte wegen bv heb je er ook veel plezier van, weg klappen in je onderstel bv...
Instelbaar. Dus iets van +10 tot -60mm schat ik...Robin schreef:Maik schreef:Verkeerd begrepen...Robin schreef:Hoe ik het begrijp zijn de nitrons toch meer voor circuitgebruik.![]()
Juist op slechte wegen bv heb je er ook veel plezier van, weg klappen in je onderstel bv...
Wat is eigenlijk het aantal centimeters van de verlaging bij nitrons en deze was ook instelbaar dacht ik ?
Ik ga hier niet over liegen natuurlijk zou ik liever de nitrons hebben, wat had je verwachtMaik schreef:Instelbaar. Dus iets van +10 tot -60mm schat ik...Robin schreef:Maik schreef: Verkeerd begrepen...![]()
Wat is eigenlijk het aantal centimeters van de verlaging bij nitrons en deze was ook instelbaar dacht ik ?
(Robin gaat aan de Nitrons)