Anders kom ik binnenkort 2 dingen bij je ophalen...
Wat hadden ze een praatjes toen ik 3 jaar geleden een accu druppellaar aanschafteMaik schreef:Ik heb de XS3600 er sinds mijn gelaccu er continu opzitten, want na 2 en een halve week zonder rijden (jaja, zo erg kan het zijn tegenwoordig) kan je anders al een probleem hebben als je dan toch een keer weer wilt gaan rijden
Als je je 45Ah accu leeg laat lopen dan BEN JE GEEN SPEEDSTER WAARD! Dus wat dat betreft, ben je dus nog steeds zo'n flapdrol als 3jaar geleden. Ik moet het nu doen met 15Ah....linne150 schreef:Wat hadden ze een praatjes toen ik 3 jaar geleden een accu druppellaar aanschafteMaik schreef:Ik heb de XS3600 er sinds mijn gelaccu er continu opzitten, want na 2 en een halve week zonder rijden (jaja, zo erg kan het zijn tegenwoordig) kan je anders al een probleem hebben als je dan toch een keer weer wilt gaan rijden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben ook blij dat de Speedster weg is.Zeker na dat de nw eigenaar op de eerste dag zijn linker achterwiel ophanging afbrak.Maik schreef:Als je je 45Ah accu leeg laat lopen dan BEN JE GEEN SPEEDSTER WAARD! Dus wat dat betreft, ben je dus nog steeds zo'n flapdrol als 3jaar geleden. Ik moet het nu doen met 15Ah....linne150 schreef:Wat hadden ze een praatjes toen ik 3 jaar geleden een accu druppellaar aanschafteMaik schreef:Ik heb de XS3600 er sinds mijn gelaccu er continu opzitten, want na 2 en een halve week zonder rijden (jaja, zo erg kan het zijn tegenwoordig) kan je anders al een probleem hebben als je dan toch een keer weer wilt gaan rijden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()