Na het inbouwen van een nieuwe einddemper en het verwijderen van de pré-cat is brand het motormanagement lampje.

Als er iemand in de buurt van Alblasserdam woont met werkende laptop/interface/Tech2 bij wie ik em even in mag prikken, dan graag!!!

Nee, de scangauge kan niet loggen. Persoonlijk vind ik OBD data onvoldoende om een beetje betrouwbare vermogenskromme van te bouwen, de frequentie waarmee je kunt loggen is gewoon te laag.Pipo schreef:Mark, kan je de gegevens van je scangauge downloaden in een PC? En zou je die gegevens kunnen gebruiken om eventueel een power- en koppelcurve van je motor te maken?
(zoals Speerke heeft gedaan volgens zijn uitspraak :"Verder wat vermogensmetingen gedaan met “PowerDyn OBD” )
Yup, is erg handigHerman schreef: Ha daar is er weer een! Heerlijk apparaatje, sinds de LMM eruit is heb ik geen brandstofverbruik meer maar nog genoeg bruikbare info over Exclamation (Zoals hoe hard de monteur tijdens een proefrit na een beurt heeft gereden Evil or Very Mad )
Prachtig ingebouwd Mark thumb up Bij mij zit ie bovenop het dashboard met dubbelzijdige tape Rolling Eyes
@MarcV == @MarkVkoenvw schreef:@MarcV
Waar kan ik dat verhaal even nalezen?(zeker na al die acties met m'n gasklep).