Ik heb trouwens gezien dat ik dit topic in de verkeerde groep heb gepost. Ik had al naar Piet en Mark ge-PBt, maar die hebben het niet gezien denk ik. Sorry iig.
Mijn PB naar jou bleef in mijn outbox staan Piet. Na 3 dagen heb ik em weggehaald en naar Mark gestuurt. Blijft een PB in je outbox staan totdat de ontvanger em leest of zo?
André R schreef:Mijn PB naar jou bleef in mijn outbox staan Piet. Na 3 dagen heb ik em weggehaald en naar Mark gestuurt. Blijft een PB in je outbox staan totdat de ontvanger em leest of zo?
Ja klopt. Zo weet je ook gelijk of die hem heeft gelezen. Dat is althans mijn conclusie heb niet de source code er op nageslagen.
Robin schreef:Als iemand wat opel emblemen zoekt om wat mee te experimenteren geef maar een seintje, ik heb er hier ongeveer 50 liggen in alle verschillende maten
Ja, ik heb wel interesse. Ik wil rebadgen, want ben al het gevraag naar het merk een beetje zat. Het liefst de badge die origineel achterop gemonteerd werd, en dan maal twee. Want voorop wil ik het doen zoals André het in dit draadje heeft gedaan. Schitterend gewoon! Of heeft iemand anders nog deze badges liggen?
ohjeetje.. schreef: Ja, ik heb wel interesse. Ik wil rebadgen, want ben al het gevraag naar het merk een beetje zat. Het liefst de badge die origineel achterop gemonteerd werd, en dan maal twee. Want voorop wil ik het doen zoals André het in dit draadje heeft gedaan. Schitterend gewoon! Of heeft iemand anders nog deze badges liggen?
Groeten,
Nico
Ja Nico de badges van de speedster zelf heb ik natuurlijk net niet liggen . Misschien een oproep lanceren aan degene wat hun speedster gedebadged hebben als ze die nog ergens hebben rondslingeren. Ik zal morgen eens vergelijken met alle emblemen die ik hier heb liggen volgens mij is het embleem van een speedster hetzelfde als dat van een vectra. Als je ze niet zou vinden en bij opel willen bestellen mag je zo een +/- 30 euro per embleem neertellen.