logo in grill

Op zoek naar onderdelen.
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Ik heb trouwens gezien dat ik dit topic in de verkeerde groep heb gepost. Ik had al naar Piet en Mark ge-PBt, maar die hebben het niet gezien denk ik. Sorry iig.
Nu wel. Maar geen pb gezien overigens.
André R
Mega lid

Bericht door André R »

Hé Mike, ik zie nu pas dat je DTS-jes zwart zijn! heb je dat al lang? Wanneer heb je dat gedaan/laten doen? Foto's?
Laatst gewijzigd door André R op 20 mei 2008 8:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Opel Speedster 2.2 zwart
André R
Mega lid

Bericht door André R »

Mijn PB naar jou bleef in mijn outbox staan Piet. Na 3 dagen heb ik em weggehaald en naar Mark gestuurt. Blijft een PB in je outbox staan totdat de ontvanger em leest of zo?
Opel Speedster 2.2 zwart
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

André R schreef:Mijn PB naar jou bleef in mijn outbox staan Piet. Na 3 dagen heb ik em weggehaald en naar Mark gestuurt. Blijft een PB in je outbox staan totdat de ontvanger em leest of zo?
Ja klopt. Zo weet je ook gelijk of die hem heeft gelezen. Dat is althans mijn conclusie heb niet de source code er op nageslagen.

Vreemd dat jouw berichtje er niet door kwam.
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

André R schreef:Hé Mike, ik zie nu pas dat je DTS-jes zwart zijn! heb je dat al lang? Wanneer heb je dat gedaan/laten doen? Foto's?
Die heb ik zo gekocht een jaar of 3 geleden :wink:
De toko waar ik ze kocht heeft ze toen gecoat voor mij.

wat pics:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
André R
Mega lid

Bericht door André R »

vewy nice! 8)
Opel Speedster 2.2 zwart
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Weer dat oranje ding. :shock:
ohjeetje..
Actief lid

Bericht door ohjeetje.. »

Robin schreef:Als iemand wat opel emblemen zoekt om wat mee te experimenteren geef maar een seintje, ik heb er hier ongeveer 50 liggen in alle verschillende maten :wink:
Ja, ik heb wel interesse. Ik wil rebadgen, want ben al het gevraag naar het merk een beetje zat. Het liefst de badge die origineel achterop gemonteerd werd, en dan maal twee. Want voorop wil ik het doen zoals André het in dit draadje heeft gedaan. Schitterend gewoon! Of heeft iemand anders nog deze badges liggen?

Groeten,

Nico
Mijn zwarte engelen dus..
Speedster 2.2
Golf GTI
M-speed
Actief lid

Bericht door M-speed »

ik heb geprobeerd het teken van de achterzijde te halen
maar die dingen zitten extreem vast zeg

weet iemand een goede makkelijke manier om deze los te krijgen zonder dat ik de lak beschadig

mvg

michael
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje

Bericht door SteV6 »

Beetje verwarmen met een fohn (de koudst mogelijke stand) en dan met een oude bankpas of flossdraad de tape achter het logo loshalen.

Daarna met veel geduld de lijmresten weghalen en even de lak weer in de wax zetten.

SteV6
S4 Avant
Robin
Actief lid

Bericht door Robin »

ohjeetje.. schreef: Ja, ik heb wel interesse. Ik wil rebadgen, want ben al het gevraag naar het merk een beetje zat. Het liefst de badge die origineel achterop gemonteerd werd, en dan maal twee. Want voorop wil ik het doen zoals André het in dit draadje heeft gedaan. Schitterend gewoon! Of heeft iemand anders nog deze badges liggen?

Groeten,

Nico
Ja Nico de badges van de speedster zelf heb ik natuurlijk net niet liggen :o. Misschien een oproep lanceren aan degene wat hun speedster gedebadged hebben als ze die nog ergens hebben rondslingeren. Ik zal morgen eens vergelijken met alle emblemen die ik hier heb liggen volgens mij is het embleem van een speedster hetzelfde als dat van een vectra. Als je ze niet zou vinden en bij opel willen bestellen mag je zo een +/- 30 euro per embleem neertellen.
M-speed
Actief lid

Bericht door M-speed »

SteV6 schreef:Beetje verwarmen met een fohn (de koudst mogelijke stand) en dan met een oude bankpas of flossdraad de tape achter het logo loshalen.

Daarna met veel geduld de lijmresten weghalen en even de lak weer in de wax zetten.

SteV6
thanx stev6

het is geluk zonder beschadiging en je ziet er niks van

ziet er top uit zo alleen nog speedster achterop :thumbup:
Plaats reactie