Eentje...... Wanneer is je auto klaar???Herman schreef:
Verder nog vragen?

Heb jij ook het vermogen gemeten met het apparaat toen je die 6,1s mat?Maik schreef:Ik heb nog niet zitten spelen met al die mogelijkheden. Alleen een paar keer 0-100 geprobeerd, 6.1s het snelste geloof ik. Voor de rest gebruik ik hem alleen voor het meten op de bochtige stukken, dwz een 2min11 op Zandvoort en max 1.25g lateraal op straatbanden![]()
Heb je zo'n chargecooler in de neus zitten? Ivm het wat lage vermogen en dat het behoorlijk warm was?
Niet als er lucht in zit. Het ontluchten is behoorlijk wat werk en wat ik van gezien heb, niet zo simpel. Zijn zo een uur mee bezig.Mijn chargecooler zit voorin de neus en staat rechtop in de rijwind. Dus dat moet gewoon goed zijn.
Ja Piet, goed dat je daar nog eens op wijst. Ik heb het ontluchten zojuist even geprobeerd met mijn boeren verstand zullen we maar zeggen. Hartmut had mij gewezen op een ontluchtingsslangetje aan de voorzijde en een wat dikkere slang achter om bij te vullen. Ik kreeg er nauwelijks water bij nadat ik (met draaiende pomp) de ontluchting voor open had gemaakt en het water er met enige druk uitspoot. Er kwam geen of nauwelijks lucht uit. Of kan er nog ergens een luchtbel opgesloten worden? Ik weet het niet.piet schreef:Niet als er lucht in zit. Het ontluchten is behoorlijk wat werk en wat ik van gezien heb, niet zo simpel. Zijn zo een uur mee bezig.Mijn chargecooler zit voorin de neus en staat rechtop in de rijwind. Dus dat moet gewoon goed zijn.
Als op een rollerbank de motor +/- 220pk leverd dan is dat het eerste waar ze na gaan kijken.
Bij Maarten waarbij de chargecooler nog achterin zit heeft ook meetingen gedaan en die kwam vrij simpel onder de 5 seconden met als snelste 4.8(?). Nog sneller gaat niet zonder andere banden te monteren.
Wat ook nog kan is om met een andere auto met compressor naast elkaar te rijden met 100 en dan alle 2 op het gas. Als de andere dan weg loopt weet je genoeg.
Ik heb ook een complete standaard 2.2 en een half uur geleden getest (even heel erg snel). Dus denk zo`n 5 graden buiten en de banden zijn ook origineel. Dus 7 jaar oude RE040.SteV6 schreef:Mijn driftbox-cijfertjes van een motorisch helemaal standaard 2.2i:
Accel results
Speed(kmh) Time(s)
0-060 02.7
0-100 06.2
0-160 16.3
0-200 xx.x
SteV6