Ik had ze 12 december besteld.
Ik had ze op tijd besteld met de hoop dat ze dan rond deze tijd er zouden zijn. Ik ben benieuwd of co'tje ze wel heel snel krijgt (Van de week besteld), of ze er meer laten maken dan er besteld word.
Piet, Hanm heeft ze veel eerder besteld dan ik en kreeg ze rond dezelfde tijd. Het lulverhaal van Ian naar jou en mij had dezelfde strekking. You do the math.
Wel top dat ze nu eindelijk binnenkomen. Zou maar vast de banden bestellen nu!
Jammer dat ze dat zo doen bij Thorney. Als ze nu gewoon zeggen dat de levertijd 2 maanden is, dan kan iedereen daar rekening mee houden.
Ik heb Jan, van Zonneveld banden, al even gesproken over de R1R en de maat die ik moet hebben is geen probleem. Maar voor dat ik ze definitief bestel wil ik de velgen in mijn handen hebben. Bij mijn huidige velgen moesten ze nog een keer terug wegens transport schade. Weer 2 maanden.
Dus jij gaat voor de R1R? Mooie band! Als het goed is met een iets stijvere wang dan de T1R.
Ik heb nu BS die hebben een hele stijve wang. Ik mag hopen dat de R1R een stijvere wang hebben dan de T1R. Dat stond eerlijk gezegd niet op mijn vragen lijstje. Ik heb meer gevraagd hoe de band zeer gedraagt bij koude temperaturen en nattigheid. Ik hoorde daar positieve dingen over vandaar dat ik het aan durf. Bovendien vind ik de band ontzettend mooi en dat is als poetser natuurlijk het belangrijkste.
Heb je al prijzen gekregen van Zonneveld?
Eh, nee. Ik begrijp wel dat ze ten opzichte van semis erg meevallen in prijs.
Laat je je auto daar dan ook direct afstellen?
Het is zo als Allen zegt. Jan weet precies hoe hij onze auto moet afstellen. Ik moet ook een pokke eind rijden (Breda-Wateringen) maar dat heb ik we wel voor over.