De stoel kan er wel onder door maar raakt met de zijkant van de hoofdsteun net dat zwarte ding. Precies op de ronding. Ik zal straks eens een foto maken.
Je kunt natuurlijk gewoon 2 dunne ringetjes aan de juiste kant onder de rails monteren zodat je stoel iets kantelt. Ter hoogte van de hoofdsteun zal dat veel gaan uitmaken.
(Ik heb overigens ook mijn stoel iets achterover gekanteld d.m.v. opvulringen voor. Vind ik veel prettiger zitten.)
Jullie zullen het niet geloven maar die klojo in de garage heeft mijn stoel schuin weten te monteren.
Gelukkig wist Pascal raad en heeft de stoel er even uit gehaald de rails goed gezet en weer terug gezet. Problem solved.
Moet ook zeggen dat je ook wel merkt dat de stoel nu recht staat. Voelt toch een beetje anders.
piet schreef:Jullie zullen het niet geloven maar die klojo in de garage heeft mijn stoel schuin weten te monteren.
Gelukkig wist Pascal raad en heeft de stoel er even uit gehaald de rails goed gezet en weer terug gezet. Problem solved.
Moet ook zeggen dat je ook wel merkt dat de stoel nu recht staat. Voelt toch een beetje anders.
Ik heb vandaag Piets nieuwe velgen en banden mogen aanschouwen
Werkelijk een prachtig setje dat bij droog weer de nodige grip zal opleveren.
Ik ben benieuwd.
Inderdaad dat verhaal van die stoel, het moet niet niet gekker worden met die garages het lijkt er op dat je alles beter zelf kan doen.
Piet ik wens je veel stuur plezier met je nieuwe velgen, rubber, stuur enz enz.