Hoop dat jullie dit verhaal van mij snappen.

Piet zoekt een oplossing om van het gepiep af te zijn, dus dan blijft alleen de laatste oplossing mogelijk.Dennizz schreef:Even een oplossing, zonder erover nagedacht te hebben:
-Misschien kun je beter de pedalen iets kantelen, waardoor ze verder weg te komen zitten?
-Misschien een ander stuur waardoor die meer naar het dashbord komt waardoor je meer ruimte hebt.![]()
-Die hoofdsteunen eruit slijpen, zoals uh uh uhm.... Mark dacht ik.
Ik dacht: als je de pedalen (en het stuur) meer naar voren kan brengen, dan kan je je stoel ook een stukje naar voren zetten, zodat je dezelfde afstanden houdt maar dan zonder gepiep.Rikster schreef:Piet zoekt een oplossing om van het gepiep af te zijn, dus dan blijft alleen de laatste oplossing mogelijk.Dennizz schreef:Even een oplossing, zonder erover nagedacht te hebben:
-Misschien kun je beter de pedalen iets kantelen, waardoor ze verder weg te komen zitten?
-Misschien een ander stuur waardoor die meer naar het dashbord komt waardoor je meer ruimte hebt.![]()
-Die hoofdsteunen eruit slijpen, zoals uh uh uhm.... Mark dacht ik.
Ook bij mij zijn de hoofdsteunen eruit geslepen, maar dan voor het gewicht
Inderdaad de rede en dus totaal overbodig met harnessbar.Dennizz schreef: Misschien een extra vangnet als de stoel/hoofdsteun van de stoel breekt op het moment dat de persoon weer naar achteren klapt bij een crash
Rij zelf altijd met de hardtop waardoor het me niet opvalt.Dennizz schreef:Ik vind het wel een beetje "kaal" zonder...