Pagina 2 van 2
Geplaatst: 17 aug 2009 16:42
door Rikster
Smiley schreef:Die GT3582R waar Stefan Klasen zelf mee rijd staat nog niet op je wenslijstje?
Nope, daarmee is de auto absoluut onbruikbaar op het circuit en de openbare weg... Zelfs rechtuit is dan al een uitdaging 
Geplaatst: 17 aug 2009 20:11
door Herman
Deleted
Geplaatst: 17 aug 2009 20:18
door Rikster
Herman schreef:Loopt de ontwikkeling van het spruitstuk op schema? M.a.w. wanneer kan ie erop?

Hoop eind september... 
Geplaatst: 17 sep 2010 18:30
door Herman
Deleted
Geplaatst: 17 sep 2010 19:03
door rayz25
Herman schreef:Nog steeds op schema met het spruitstuk? Zie 'm inmiddels gewoon in de webwinkel bij Klasen staan.
http://www.klasen-motors.com/shop/produ ... cts_id=148
Denk dat ik 'm binnenkort maar ga bestellen, maar weet nog niet of ik de inbouw bij Stefan of bij Markus laat doen. Advies is welkom.
Waarom niet zelf doen ?
Geplaatst: 18 sep 2010 9:31
door Herman
Deleted
Geplaatst: 24 sep 2010 21:25
door Rikster
Schema is flink vertraagd... afgelopen seizoen heel weinig kilometers kunnen maken en mede daardoor ook afgezien van het Klasen spruitstuk. Mede, omdat de echte rede is dat Markus een zelfde type laat vervaardigen van carbon -> Zelfde pk winst, minder kilo's
Eerste prototype heeft begin van de zomer op de auto gezeten, maar door een fabricage fout helaas weer moeten demonteren. Hij heeft er inmiddels twee rijden op andere projecten en die houden! Mijn auto staat nu bij van der Kooi voor o.a. zijn APK, wat kleine wensen en als de post wil mee werken montage van de carbon versie. Weer afwachten dus, maar ik kom sowieso dit jaar niet meer aan rijden toe en heb daardoor geduld genoeg 