380 pk turbo motor
- daniel 7296
- Lid
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 15 mar 2008 15:47
- Locatie: Nijeveen
380 pk turbo motor
Hallo, aan iedereen hier
Zal me even voorstellen ben daniel thomas
Ben al een tijdje bezig met mijn speedster turbo scorpions.
binnen kort zal ik mijn project hier op de site zetten.
maar nu kwam ik op de duitse speedster site een turbo blok van
Newspeed tegen .Die hij aanbied omdat zijn speedster beste voorschade
heeft. Het gaat om een z20let met garret gt30 lader Blok info staat op
www.nextek.ch ik denk dat ik hem voor een mooie prijs gekocht heb
hij heeft een rekening van 18000,- euro voor de motor tuning betaald
dus over 2 weken ga ik de motor ophalen en dan in de meine bouwen
Met Vrolijke groeten , Daniel Thomas 380pk bij 1,5 bar
Zal me even voorstellen ben daniel thomas
Ben al een tijdje bezig met mijn speedster turbo scorpions.
binnen kort zal ik mijn project hier op de site zetten.
maar nu kwam ik op de duitse speedster site een turbo blok van
Newspeed tegen .Die hij aanbied omdat zijn speedster beste voorschade
heeft. Het gaat om een z20let met garret gt30 lader Blok info staat op
www.nextek.ch ik denk dat ik hem voor een mooie prijs gekocht heb
hij heeft een rekening van 18000,- euro voor de motor tuning betaald
dus over 2 weken ga ik de motor ophalen en dan in de meine bouwen
Met Vrolijke groeten , Daniel Thomas 380pk bij 1,5 bar
- daniel 7296
- Lid
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 15 mar 2008 15:47
- Locatie: Nijeveen
- daniel 7296
- Lid
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 15 mar 2008 15:47
- Locatie: Nijeveen
Hallo,
Ben even aan het denken. ga de speedster ook voor trackdays
Gebruiken .Maar niet in de mate zoals Herman En anderen hier op het
forum . Heb Dan( Straks )een LLk van Klasen-motors met WAES
Maar ik denk dat de Charge Cooler van pro Alloy
meer gaat brengen kwa koeling. volgens mij zijn er hier ook meerdere
die met dit systeem rijden graag wat info over de praktijk ervaringen
kwa temperatuur gewicht ect
MFG, D.Thomas
Ben even aan het denken. ga de speedster ook voor trackdays
Gebruiken .Maar niet in de mate zoals Herman En anderen hier op het
forum . Heb Dan( Straks )een LLk van Klasen-motors met WAES
Maar ik denk dat de Charge Cooler van pro Alloy
meer gaat brengen kwa koeling. volgens mij zijn er hier ook meerdere
die met dit systeem rijden graag wat info over de praktijk ervaringen
kwa temperatuur gewicht ect
MFG, D.Thomas
- daniel 7296
- Lid
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 15 mar 2008 15:47
- Locatie: Nijeveen
Hallo,
ben nu de garage aan het opruimen
aangezien het nu opslag en werkplaats is
kan ik mij kont niet keren
als ik ruimte heb dan kan ik weer verder
ben nu bezig om de nieuwe motor aftebouwen
zal straks als ik ik ruimte heb om verder te gaan
fotos maken en dan kan het eingelijk beginnen
tot nu toe gekocht
craschbox nieuw
radiator houder nieuw
voorkant nieuw
2 zijkanten nieuw
achterkant 2e hands
nieuwe radiator van pro alloy
308 remmen + AP 5000Pro Blokken Voor
320 remmen + HI-SPEC blokken achter Dank aan HERMAN
GT Hubs van Eliseparts
nieuwe draagarmen
Nitrons Road + Track 2weg
Motor 380 pk straks ?
Carbon voorsplitter Karsten Dampert
Carbon Motorkap Dank aan Herman
Carbon turbo oren
carbon tunnel
carbon zijpanelen
carbon lijsten voor dashbord
carbon spiegels
Deuren Dank aan Herman
voorklep Dank aan Herman
Lcd voor Turbodruk/ oliedruk/ olietemp/ uitlaattemp.
Ats-dtc velgen
toyo r888
en nog een tal van kleine dingen
kleur gaat zwart of titanium mat worden
ben nu de garage aan het opruimen
aangezien het nu opslag en werkplaats is
kan ik mij kont niet keren
als ik ruimte heb dan kan ik weer verder
ben nu bezig om de nieuwe motor aftebouwen
zal straks als ik ik ruimte heb om verder te gaan
fotos maken en dan kan het eingelijk beginnen
tot nu toe gekocht
craschbox nieuw
radiator houder nieuw
voorkant nieuw
2 zijkanten nieuw
achterkant 2e hands
nieuwe radiator van pro alloy
308 remmen + AP 5000Pro Blokken Voor
320 remmen + HI-SPEC blokken achter Dank aan HERMAN
GT Hubs van Eliseparts
nieuwe draagarmen
Nitrons Road + Track 2weg
Motor 380 pk straks ?
Carbon voorsplitter Karsten Dampert
Carbon Motorkap Dank aan Herman
Carbon turbo oren
carbon tunnel
carbon zijpanelen
carbon lijsten voor dashbord
carbon spiegels
Deuren Dank aan Herman
voorklep Dank aan Herman
Lcd voor Turbodruk/ oliedruk/ olietemp/ uitlaattemp.
Ats-dtc velgen
toyo r888
en nog een tal van kleine dingen
kleur gaat zwart of titanium mat worden
Met Vriendelijke Groet,
Daniel Thomas
Daniel Thomas
- daniel 7296
- Lid
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 15 mar 2008 15:47
- Locatie: Nijeveen
- daniel 7296
- Lid
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 15 mar 2008 15:47
- Locatie: Nijeveen
Rij met de grootste GT3076R versie en verwacht met het nieuwe inlaatspruitstuk op ~525pk uit te komendaniel 7296 schreef:@ Rikster dan komt die van jou op 500+
dat ga ik niet halen heb de GT30R71 MAX 475PK

Belangrijker vind ik echter dat de temperaturen in het blok een stuk lager zullen blijven door de enorm verbeterde flow
