Wimedo

Aanstaande evenementen.
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje

Bericht door allen »

Hm, is me ook nog te snel. Onderhoud voor de sigaar staat op planning. Maar blijf maar posten dit. Doe nog wel een keertje voor de gezelligheid mee.
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Dennizz »

allen schreef:Hm, is me ook nog te snel. Onderhoud voor de sigaar staat op planning. Maar blijf maar posten dit. Doe nog wel een keertje voor de gezelligheid mee.
Psst: je monteur is zondag niet op de zaak, die heeft dan andere dingen te doen... Of zelf aan het klussen aan de auto?

Weerberichten zijn goed voor zondag :D
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
martinb
Mega lid

Bericht door martinb »

He Dennizz,
Ben wel eens benieuwd naar die slalom wedstrijden. Kom misschien even kijken.
tsja, zou het zelf ook wel eens willen proberen, maar helaas een spier in de schouder verrekt en kan dus niet veel hebben nu.

gr, martin
Dennizz

Bericht door Dennizz »

Ah Gezellig :D
Je moet wel fit zijn als je rijdt, het zijn geen rechte wegen :lol:
allen

Bericht door allen »

Ik heb alweer de nodige trackdays en de ring achter de rug. Dus wil nu eerst nieuwe olie voor ik weer ga stampen. Vorige is namelijk niet door mij gedaan maar maart 2008. :shock:
Dennizz

Bericht door Dennizz »

allen schreef:Ik heb alweer de nodige trackdays en de ring achter de rug. Dus wil nu eerst nieuwe olie voor ik weer ga stampen. Vorige is namelijk niet door mij gedaan maar maart 2008. :shock:
Ik ben serieus verbaasd :shock: Ik dacht dat jij juist van preventief onderhoud was :wink: Over olie gesproken :roll: Dat moet ik ook als de brandweer verversen van m`n andere speeltje :wallbash: :bash: :bag:
allen

Bericht door allen »

Tja, nog geen 4k gereden op die olie, alleen ik begin hem nu toch een beetje te knijpen. :lol:

(kan ook zijn omdat ik er zelf al zo'n 8k op heb gezet) lol
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Inderdaad Dennizz, ik kan me ook nog herinneren dat die zat te vertellen dat die "alle vloeistoffen" vervangt bij een aankoop. :lol:
Smiley
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Smiley »

@Piet; alleen bij auto's die hij gauw beu is.
De caterham zal wel een blijvertje zijn :wink:
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Dennizz

Bericht door Dennizz »

Dan doe je het toch juist? Het idee om meteen olie te verversen is dat de oude olie dan geen onnodig schade/slijtage kan aanbrengen.

Met een emotie aankoop is duidelijk iedereen van slag en wijkt van zijn standaarden af :lol:
allen

Bericht door allen »

Piet, rotzak!!! :lol:
Ik mag een oliebeurt van vdk toch wel vertrouwen of niet? Waar ga jij nu eigenlijk heen? :twisted:

Bij jou zat dat in de koopprijs inbegrepen Stefan. Maar dan was de korting niet zo heftig als dat ik nu had gekregen. 8)

Dennis, ik zal je nog wat vertellen. Mijn blinde vertrouwen in vdk heeft mij doen besluiten m'n remvloeistof niet "nog een keer" te laten vervangen. Heeft er toe geleid dat ik na het laten vervangen van de remblokken achter niet het niveau heb gecontroleerd hiervan en dan ik ernstige lakbeschadiging heb opgelopen. Blijkbaar was de boel tussentijds bijgevuld. :cry: De boel bladderd af nu. Dure les maar ik ben voortaan weer paranoïde, dus no worries. :lol:
Dennizz

Bericht door Dennizz »

Mooi weer, een beetje vochtig momenteel. Een ideaal geschikt dagje voor de auto beheersing te onderhouden :D Een vochtige baan die opdroogt vind ik het mooiste wat er is (met de auto).

Even nog wat spullen pakken en dan vertrekken we.
- camera
- luchtpomp
- drukmeter
- helmen/milieu zeil
Dennizz

Bericht door Dennizz »

We zijn weer thuis :D Het was een erg gezellige dag. Een hoop Speedsters maar vooral een hoop lotussen. Stuk of 8 waren er wel exclusief de sevens ect.

Ik word toch wat zenuwachtig met publiek :lol:, de eerste ronde bij de 1 na laatste bocht kreeg ik hem niet uit de 3de slip en parkeerde ik hem in het gras :roll:.
Bandenspanning stond op 1.6 achter ("iedereen" doet dat dus ik maar ook dacht ik..... ) Na het landrover avontuur meteen de spanning achter op 2.1 gezet wat resulteerde in de hanteerbare auto. De rondjes daarna even het vertrouwen en gevoel te pakken krijgen en per rondje ging het beter.

Toen m`n fans weg waren, nog even rondje 8 (1 sec sneller) en 9 (nog eens 0,5 sec) gereden en daarbij totaal 1,5 seconde van m`n tijd af gereden in 2 ronden. Ik eindigde op 1:12,17.

Ik voelde dat er nog wel een stukje meer in zat, inmiddels was ik ook 0.4 seconde sneller als die verrekte lotus :D Besloten om niet meer te gaan rijden en dus totaal "maar" 9 rondes gereden te hebben. Ik zat nog niet koud aan de kant of dat groene auto-tje van 670 kilo zet een tijd neer van 1:10,9? na ruim 15 rondes :bash:

Eens..... dan ben ik sneller dan hem :lol:

1 van de organisatie stapte bij die gele lotus in en reed een rondje mee (1:10). De ronde daarna wisselde ze van plaats en reed die man van de organisatie in die lotus 1:07. Gevalletje, ik kan rijden en hoef niet aan een auto te wennen :shock:

Martin en Gonzalis, bedankt voor de gezelligheid!
martinb
Mega lid

Bericht door martinb »

Afgelopen zondag aanwezig om Dennizz en Kim aan te moedigen. En natuurlijk even kijken hoe het er aan toe gaat.
Best leuk moet ik zeggen. Ik hoop dan ook binnenkort ook een keer mee te doen. Dan is Dennizz tenminste niet meer de enige speedster tussen al die elises, cupra's, mini's en zelfbouwdingen.
martin
michel
Actief lid

Bericht door michel »

Gaaf, lijkt me een keer leuk om te doen. Wellicht een keer met een groep van hier die kant op.

Michel
Plaats reactie