Pagina 2 van 3

Geplaatst: 21 jun 2009 16:56
door Dennizz
Wat heb jij allemaal geleerd? Neem aan dat de 350z rijder niet de enige was die iets geleerd heeft :wink:

Wel ideaal zo dat van alles weer tijdens zo`n dag :!:

Geplaatst: 21 jun 2009 19:06
door Smiley
Ik heb geleerd dat als de instructeur tussentijds gelegenheid geeft tot tanken, dat je dat aan moet nemen, en dat die benzinemeter zo wispelturing als als 10 vrouwen bij elkaar. :oops:

Verder was alles nieuw voor me.
Nog nooit op de track geweest, dus vond alles leuk.

Komende maanden wat simpele lot tracks boeken, en dan maar kijken.

Geplaatst: 21 jun 2009 20:13
door the-duke
Tjonge, lang geleden dat ik zoiets leuks heb gedaan :!:

Dit was echt super, echt veel en niet flauw rijden, goede en vriendelijke technische begeleiding en (helaas op 1 uitzondering na) iedereen goed voorzichtig om elkanders materiaal niet te beschadigen. Dit gaat niet de laatste keer zijn..

Smiley zei
Verder The-Duke nogmaals bedankt voor de dbilas conversie demo
Nu weet ik helemaal niet meer waar ik voor moet gaan sparen....
Dat lijkt me toch niet niet zo moeilijk.. :wink:
Oh ja, newbie als ik ben; als ik alleen links vellen op de banden heb, klopt dat, of staat er dan een instelling fout?
90% waren bochten naar rechts..

gr,
The Duke

Geplaatst: 21 jun 2009 20:42
door allen
Smiley schreef:Ik heb geleerd dat als de instructeur tussentijds gelegenheid geeft tot tanken, dat je dat aan moet nemen, en dat die benzinemeter zo wispelturing als als 10 vrouwen bij elkaar. :oops:

Verder was alles nieuw voor me.
Nog nooit op de track geweest, dus vond alles leuk.

Komende maanden wat simpele lot tracks boeken, en dan maar kijken.
Ok, ik wil meer info! Stond de auto droog? :twisted:


Voor wie het nu aandurft om rustig over Zandvoort te gaan is er aanstaande donderdag een trackday van 9 tot 13 uur!!! Aanmelden mag bij mij, betalen bij een ander. 8)

Geplaatst: 21 jun 2009 21:13
door Smiley
@Allen, nee, ik zag refill en dat was mijn queue om te tanken.
Helaas was na de tankbeurt net dat ongeluk en werdt de boel om half 5 afgeblazen. (jammer want kwam net lekker op dreef)
Volgende keer beter.

Geplaatst: 21 jun 2009 22:04
door allen
Kenteken van die Donkervoort, is dat 78-NN-** ?
Zo ja, heeft die samen met mijn wagen in de GTO van 2004 gestaan.

Geplaatst: 22 jun 2009 7:37
door Maik
allen schreef:.....


Voor wie het nu aandurft om rustig over Zandvoort te gaan is er aanstaande donderdag een trackday van 9 tot 13 uur!!! Aanmelden mag bij mij, betalen bij een ander. 8)
Of als morgenmiddag voor iemand beter uitkomt, dan kan je je bij mij aanmelden voor 2 uur rijden van 17:00-19:00, hoef je maar 2uur vrij te nemen van je werk :wink: . Aanwezig zijn voor 16:30u!

[/reclame]

Geplaatst: 22 jun 2009 8:09
door allen
Pfft, ze happen niet Maik. Hoe pakken we die poetsers nu eigenlijk aan?! Hun wagentjes zelf staan te trappelen om over CPZ te gaan toch?

Geplaatst: 22 jun 2009 8:45
door Maik
Ik ga maar weer een poetstopic openen, dan krijg ik inderdaad meer reakties :wink:
Als we nou eens zeggen dat er maar 1 auto tegelijk de baan op wordt gelaten? En dat de vangrails 5 meter dik ingepakt zijn met matrassen? Geloven ze vast wel 8)

Geplaatst: 22 jun 2009 9:28
door linne150
IK maak teveel LAWAAAAHIIIIIII :oops:

Geplaatst: 22 jun 2009 10:17
door allen
Wilbert, als je nu eens kapt met die kakkertrackdays en lekker met df komt rijden, wordt je er iig niet afgestuurd!

Geplaatst: 22 jun 2009 12:07
door Piet
Ik heb jullie anders weer gemist in Tirol. :evil:

Geplaatst: 22 jun 2009 12:18
door allen
weer? :lol:
Tirol was voor poetsers Piet. Daar doe ik niet aan mee.










* gaat even verder balen dat hij het gemist heeft. :oops: [/list]

Geplaatst: 22 jun 2009 14:06
door Gerard
Als we nou eens zeggen dat er maar 1 auto tegelijk de baan op wordt gelaten? En dat de vangrails 5 meter dik ingepakt zijn met matrassen?

Zou mooi zijn, kan ik wel weer eens een poging wagen.

Geplaatst: 22 jun 2009 14:30
door Smiley
@Allen.
Ja, dat is hem. Hij staat zelfs in de brochure die gp bij het certificaat stopt.
Prachtige wagen. Spatboard voor lag eraf, en een lekke band.
Verder geen details over de schade.

De 350Z een kapotte voorbumper, zijscherm en velg.

Jouw "jaarlijks de vloeistoffen wisselen" standaard, is eigenlijk helemaal zo gek nog niet. Ik ben er goed van geschrokken van wat de impact van zoiets simpels kan zijn.

edit; sterker nog; hij staat zelfs direct op de website:
http://www.gp-elite.nl


Kiekjes van de trainingdag:
http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=3306BC9D511D289B