stuiterende voorkant bij 100
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Vandaag bij ivo de bandenspanning gestest, en ze stonden op 2.5 achter, en 2.35 voor.
Ze staan nu op 1.7 voor, en 1.9 achter.
Zal het weggetje van het weekend nog eens nemen, want voor de reparatie reed die weg heerlijk.
Zal het weggetje van het weekend nog eens nemen, want voor de reparatie reed die weg heerlijk.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Dat is ook wel lekker hardSmiley schreef:Vandaag bij ivo de bandenspanning gestest, en ze stonden op 2.5 achter, en 2.35 voor.

Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
-
- Actief lid
Ik zou de dempers voor doorsnee weggebruik toch heel wat zachter zetten. Zeker op natte (en koude) condities die er aan komen. Heb nu 17 clicks voor vanaf hard en 15 achter.
Groeten,
Nico
N.B.: sommigen geven achter iets minder demping dan voor. Gaan voor bijv. 17/19. Kwestie van smaak. Achter zachter, dus meer beweging, dus minder onderstuur. Kwestie van smaak.
Groeten,
Nico
N.B.: sommigen geven achter iets minder demping dan voor. Gaan voor bijv. 17/19. Kwestie van smaak. Achter zachter, dus meer beweging, dus minder onderstuur. Kwestie van smaak.
Mijn zwarte engelen dus..
Speedster 2.2
Golf GTI
Speedster 2.2
Golf GTI
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Je spreekt jezelf tegen Nico. Zachtere demping geeft meer tractie. Dus achter zachter is relatief gezien meer onderstuur. Voor zachter is relatief meer overstuur.
Zelf ben ik ook met relatief zachte dempersettings als 13-15 begonnen en inmiddels rijd ik (alleen openbare weg) op 10-12. Bevalt me veel beter. Echter zoals je al schrijft, een kwestie van smaak.
Stephan
Zelf ben ik ook met relatief zachte dempersettings als 13-15 begonnen en inmiddels rijd ik (alleen openbare weg) op 10-12. Bevalt me veel beter. Echter zoals je al schrijft, een kwestie van smaak.
Stephan
S4 Avant
-
- Actief lid
Oeps! Je hebt gelijk.SteV6 schreef:Je spreekt jezelf tegen Nico. Zachtere demping geeft meer tractie. Dus achter zachter is relatief gezien meer onderstuur. Voor zachter is relatief meer overstuur.
Stephan
Groeten,
Nico
Mijn zwarte engelen dus..
Speedster 2.2
Golf GTI
Speedster 2.2
Golf GTI