Pagina 2 van 2
Geplaatst: 23 okt 2009 16:43
door Edjes
Wat een prachtig geluid!!

Geplaatst: 23 okt 2009 18:31
door YvoTuk
lol... vergeet niet om een paar van deze voorin het chassis te metselen...

Geplaatst: 24 okt 2009 6:22
door Ruben
Kost dat Yvo?

Geplaatst: 24 okt 2009 7:08
door YvoTuk
ongeveer 2.5 Euro per tegel.. beetje cement en zand erbij... mag niet zo duur zijn

Geplaatst: 01 nov 2009 6:59
door Ruben
Ik weet niet of je het al gezien hebt Stephan, maar de auto is te koop. Conversie alleen vraagt ie 15k pond voor, auto weegt 833 kg.
http://www.pistonheads.com/sales/1325579.htm
Geplaatst: 01 nov 2009 7:54
door Piet
Maar wel gratis een nieuwe paint job. Zal wel hard nodig zijn.
Wat zijn/is Nitron wishbone rose joint kit?
Geplaatst: 01 nov 2009 12:20
door SteV6
Helaas/gelukkig (?) heb ik niet genoeg pecunia op de plank liggen ...
Stephan
Geplaatst: 01 nov 2009 19:20
door Ruben
Aanvulling vanaf Seloc:
Worth adding that the £15k includes a lot more than just the engine and gearbox- it includes new AP big brakes, JSD nitrons and all wishbones etc. powder coated. The car would be good as new underneath and have components that would be up to the task for such a powerful car.
Geplaatst: 02 nov 2009 9:00
door YvoTuk
piet schreef:Maar wel gratis een nieuwe paint job. Zal wel hard nodig zijn.
Wat zijn/is Nitron wishbone rose joint kit?
Dat is nieuw, in plaats van draagarm bussen inserts met daarin a-spherische kogels (zoals ook in de 'ogen' van de Nitrons zitten.
Zodra ze uit productie beschikbaar zijn gaan we die hier ook in voorraad houden. Leuke upgrade, weet alleen nog niet hoe het zich houdt met vuil en nattigheid etc.
Geplaatst: 02 nov 2009 13:09
door Exmantaa
Op de Nitron site kun je zien dat deze kogels worden opgesloten met bussen en d.m.v. 2 o-ringen zijn afgedicht tegen narigheid van buiten.
Geplaatst: 02 nov 2009 14:55
door Piet
Bedankt en ik maar denken dat Nitron alleen Nitrons doet.
Geplaatst: 02 nov 2009 20:02
door Herman
Deleted
Geplaatst: 02 nov 2009 21:38
door Exmantaa
Heb deze juweeltjes ook gezien en vooral ook de veranderde ashoogte is interessant. Hiermee kun je verlagen zonder dat de draagarm geometrie (= rollcenter! ) teveel veranderd.
Alleen die prijs...
Geplaatst: 02 nov 2009 22:05
door allen
Voor dubbeltjes heeft nog nooit iemand op de eerste rij mogen zitten.
