Vele reacties

Een hik in m`n Speedster wil ik zeker niet, ik heb geen behoefte aan nog meer elektrische "storingetjes"
Niemand die zoiets heeft? Dit is natuurlijk niet handig, je schopt er nu tegen aan. Hij moet er wel echt inzitten... Nadeel: je moet gaan verbouwen in het plastic. Maar zit wel onopvallend daar en meeneem proof. Ook heb je geen last van zonlicht denk ik.
Het is alleen niet dat je er met 1 oogopslag op kijkt (is dat ook nodig..), je moet naar beneden kijken.
Deze oplossing vind ik denk het mooist (zoals Maik, alleen dan in het dashbord), maar dat is wel voor altijd dan. Ik zou hem dan alleen iets anders inbouwen, zodat je precies recht/haaks op het schermpje kijkt qua ooghoogte. Zoals die nu staat, zie je het scherm het best als je naast de auto staat
Ik ben niet zo heel lang en kan alles goed op de tellers zien. Ik heb hem dus niet perse nodig, alleen bij storingen en verder is het geinig.
Hij zal bij mij dus voornamelijk uit staan. Inlaat temperatuur is alleen leuk bij starten, daarna klopt die al niet meer. Tenminste als ik hem gebruik om de buitentemperatuur te willen weten.
Ook het verbruik in liters per 100 km hoef ik niet constant te zien. Boeit mij niet zo om dat real-time te meten, hoewel ik wel altijd even bereken bij de pomp wat ik gemiddeld heb gedaan.
Dingen die ik eigenlijk wel real-time zou "willen" zien is: buitentemperatuur, olie temperatuur, tijd. Al die zaken zitten er juist weer niet op
Info die ik niet direct wil zien, wil ik dus ook niet in mijn directe gezichtsveld, dat is alleen maar afleiding, zeker als er lampjes naar je toe schijnen, wat zicht verminderd.
Nog maar een paar nachten over slapen, maar denk dat die in het opbergvakje komt, die je toch nooit gebruikt.