Pagina 2 van 2
Geplaatst: 05 mar 2010 19:03
door Arno
Sir_Bongiovi schreef: Vanaf wanneer leg je hem het beste stil?
Als het boven de 110° begint te komen en door-stijgt, dan zou ik een stopplek gaan zoeken.
Je hebt tot de 120° voordat het koelsysteem aan z'n max komt, dus dan heb je nog even tijd om een plaats te vinden.
Bye, Arno.
Geplaatst: 05 mar 2010 19:18
door allen
Bij de Speedster ging de fan pas aan rond 106 graden bij mij. Bleef het ook wel ongeveer.
Inmiddels heb ik contact gehad met de fabriek en die ontluchten alle auto's gewoon met de wielen aan de grond. Hebben me keurig verteld wat ik moet doen. Zit een extra stap tussen om zo min mogelijk lucht in het koelsysteem te hebben. We gaan het binnenkort nog eens met goede moed proberen. Eh, of was dat nou Piet?
Geplaatst: 05 mar 2010 19:32
door Dennizz
allen schreef:Bij de Speedster ging de fan pas aan rond 106 graden bij mij. Bleef het ook wel ongeveer.
Inmiddels heb ik contact gehad met de fabriek en die ontluchten alle auto's gewoon met de wielen aan de grond. Hebben me keurig verteld wat ik moet doen. Zit een extra stap tussen om zo min mogelijk lucht in het koelsysteem te hebben. We gaan het binnenkort nog eens met goede moed proberen. Eh, of was dat nou Piet?
Het fijne van een forum is dat kennis ook wordt overgedragen.....?
Geplaatst: 05 mar 2010 20:07
door jaydee
Dennizz schreef:allen schreef:Bij de Speedster ging de fan pas aan rond 106 graden bij mij. Bleef het ook wel ongeveer.
Inmiddels heb ik contact gehad met de fabriek en die ontluchten alle auto's gewoon met de wielen aan de grond. Hebben me keurig verteld wat ik moet doen. Zit een extra stap tussen om zo min mogelijk lucht in het koelsysteem te hebben. We gaan het binnenkort nog eens met goede moed proberen. Eh, of was dat nou Piet?
Het fijne van een forum is dat kennis ook wordt overgedragen.....?
Ja, allen! Daar heeft Dennizz helemaal gelijk in

Onthul ons je geheim

Geplaatst: 05 mar 2010 20:17
door allen
Hebben jullie een Caterham dan?
Gewoon het koelsysteem van twee kanten vullen. Dan zit er al bijna geen lucht meer en en de auto moet dan de rest doen door stationair te draaien met een gesloten systeem. Ieder auto die de fabriek uit komt wordt ontlucht op deze manier en met de wielen op de grond. Jeuh...
