Ik vertrek dus vanmorgen tegen tien uur richting Haarlem, om zo de eerdere files te ontlopen. Blijkt er toch op de A27 nog een file te staan. En wat tref ik vooraan die file in de berm aan: de caterham van Allen met daarbij een rode speedster!
Tot nu toe had ik er niet zo'n probleem mee dat Allen zijn Speedster heeft verruild voor zo'n onbetrouwbare Caterham. Onbegrijpelijk, maar wel vermakelijk Maar nu blijkt dat ik er ook overlast van ondervind, denk ik er toch anders over. Dit kan écht niet hoor....
(@Allen: wat was er deze keer aan de hand?)
Laatst gewijzigd door 12Esc op 04 mar 2010 11:45, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik ging Piet geestelijk ondersteunen. Z'n motor raakte onderweg naar Jan al te warm vanwege de file. Dus voor de zekerheid aan de kant gezet. Jan heeft de waterpomp van Piet vervangen en de auto ontlucht. Alles leek koek en ei. Piet z'n wagen raakte alleen vlak voor huis weer oververhit. Die gaat morgen Jan bellen! Kan zijn dat ik het verhaal niet helemaal goed herinner. Enige dat ik nog wel weet is dat ik gepland had om 9 uur van huis te gaan en 12 uur alweer richting huis te kunnen. Was na 22 uur thuis!