Tja, andersMaik schreef:Zwart ziet er erg goed uit onder een lichte kleur speedster!
Maar wat belangrijker is... hoe rijdt het nu ECHT!![]()

De manier van rijden blijk je ook te moeten aanpassen. Had het er met Arno over dat ik hem nog redelijk vond ondersturen soms, terwijl je op andere moment afvraagt wanneer ie nou eindelijk eens een keer gaat glijden. Lijkt te maken te hebben met de manier van sturen, vooral instuursnelheid.
Sure, no prob.Ik ben bang dat ik een keer jouw speedy moet lenen om zelf te voelen wat het allemaal gebracht heeft Mark.
Das hier redelijk om de hoekMaar misschien is het zowiezo een keer leuk om naar onze mini-meet te komen in Zoetermeer, dat is niet zo ver bij jou vandaan toch?

Dat is ZEKER de bedoeling, maar NA de vakantieGa je binnenkort nog het circuit een keer op Mark? Dan kom je pas echt te weten wat alles kan, vooral ook de remmerij.

Het begint er nu redelijk op te lijken. Als je tenminste alleen probeert het onderstel te vergelijken. Qua motor komt het gevoel nog steeds niet in de buurt bij de 1.8 van de Eilse. Maargoed, wie weet komt dat nogEn hoe voelt je auto nu aan in verhouding tot de elise van Arno? Komt dat nu een beetje in de buurt?

Mark