Ik heb in het begin ook veel problemen gehad met de riem en toen bleek bij mij de poulie op de compressor niet helemaal in lijn met de andere poulies.
Ik had na een paar keer binnen 30 min de riem gewisseld.... Wiel en wielkuip eraf en dan de spanner met een passende ratel terug duwen, riem wisselen en wielkuip en wiel weer monteren.
Ik woon niet heel ver bij je vandaan (30 min rijden), als je wilt kan ik er met je naar kijken.
Maar je kan natuurlijk ook vd Kooi bellen, want als de riem zo snel kapot gaat moet dat eigenlijk onder 'garantie' vallen.
Groeten,
maarten
riem stuk bij 3000 km
-
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Vind ik niet echt een geruststellende uitspraak.Kimera schreef:Riempje zit er weer op. Idd een fluitje van een cent.
Nog even contact met vd Kooi gehad. Uitlijning kon volgens hem niet het probleem zijn omdat ze er nog extra veel werk mee gehad hadden om hem uit te lijnen. Volgende week effe check up bij hem.
1,5mm verzetten t.o.v. standaard poelie en klaar. Niet echt rocket science, dus vraag eens wat en hoe ze precies gedaan hebben. En vraag dan gelijk even na hoe het nu zit qua poelie size en mapping.
Maar hij rijdt weer; beter!