Pagina 2 van 2

Geplaatst: 02 nov 2012 8:02
door Werner
Het lampje van de handrem wordt enkel geschakeld door de switch die aan de hendel van de bediening van de handrem zit.
De hendel moet helemaal beneden zijn om de switch te bedienen, is de switch bediend gaat het lampje uit.
Misschien is door de werken de positie van de switch t.o.v. de hendel een beetje veranderd, waardoor de switch niet meer helemaal ingedrukt wordt,en door de schokken tijdens het rijden aan en uit schakelt.
De switch is zichtaar in de middenconsole net naast de handrem-hendel.

Geplaatst: 02 nov 2012 9:10
door Maik
Bedoel je niet het lampje van je remvloeistofniveau Jan? Dan weet ik in ieder geval wel wat er aan de hand is: te weinig remvloeistof in het reservoirtje. Bij de speedster reageert het vlottersensortje nogal gevoelig op klotsend remvloeistof in bochten omdat het reservoir 90 graden anders georienteerd is dan waar hij eigenlijk voor ontworpen is.
Dus je remvloeistof bijvullen tot iets over het max-streepje en opgelost :)

Geplaatst: 02 nov 2012 10:52
door jaydee
Wat Maik zegt!

Geplaatst: 02 nov 2012 11:51
door hitman
bedankt voor de reacties ga vanmiddag even checken allemaal
moet toch nog verder werken aan de catch tank
groetjes

Geplaatst: 02 nov 2012 16:30
door frederic
goed bezig! ik dink er ook het zelvde over als de andere.

Voel je verschil met die andere spieraal veren? Stugger? :?

Geplaatst: 02 nov 2012 18:01
door hitman
@frederick

nog meer rammelkar
grapje

nee tvoelt goed aan er is maar een klein beetje confort ingeboet

@maik

vloeistof stond zo'n 3 a 4 mm onder max niveau
kzal het weten te posten wanneer ik meer weet

Geplaatst: 02 nov 2012 18:22
door Smiley
hitman schreef: vloeistof stond zo'n 3 a 4 mm onder max niveau
3 erboven en je zit goed.