jans schreef:Denk niet dat je het doorhebt hooguit voel je een licht schudden van je auto.
Dan wordt het toch tijd dat jij een stukje in mijn Speedster 220 km/h gaat rijden op de Autobahn, en dat ik dan mijn Speedster ga passeren in jouw blauwe boon met ongeveer 260 km/h
Wedden dat je merkt dat er iets voorbij komt, alleen die uitlaatbrullllll al
jans schreef:Denk niet dat je het doorhebt hooguit voel je een licht schudden van je auto.
Dan wordt het toch tijd dat jij een stukje in mijn Speedster 220 km/h gaat rijden op de Autobahn, en dat ik dan mijn Speedster ga passeren in jouw blauwe boon met ongeveer 260 km/h
SteV6
Zal nog met Vmax praten, om hem dan in de fluister modus te zetten.
SteV6
Kom kom zeg 220 in de 2.2...........nou dan hoor je volgens mij helemaal niks meer door de herrie die de auto dan maakt
Dus Jan, vlak erachter gas los...........ernaast laten rollen, en dan als je ernaast zit............pedal to the metall misschien dat er dan iets doordringt
Jans kan mij helemaal niet voorbij want ik heb van af zaterdag spoorvebreders dus zal hij wel door de greppel moeten, en omdat de speedy van jans zo laag is kan hij niet door de greppel .
Of ik ga zaterdag al heen ben ik toch lekker éérste.
Martin schreef:Jans kan mij helemaal niet voorbij want ik heb van af zaterdag spoorvebreders dus zal hij wel door de greppel moeten, en omdat de speedy van jans zo laag is kan hij niet door de greppel .
Je moet er veel voor over hebben om eerste te zijn , hé Martin
Of ik ga zaterdag al heen ben ik toch lekker éérste.