Ik kijk naar zijn VIP homepage(soort profile) en als je het stukje goed doorleest zie je vanzelf wie het is

Marcel ,potje dammenMarcel schreef:Vandaag tijdens een potje klaverjassen........zit ik te kaarten met iemand.
Ik kijk naar zijn VIP homepage(soort profile) en als je het stukje goed doorleest zie je vanzelf wie het isen wat hij zoekt....
Haha gaat hem even niet worden, zit nu op mijn werk.......€€€ verdienenjans schreef: Marcel ,potje dammen
TurbooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooMarcel schreef:Haha gaat hem even niet worden, zit nu op mijn werk.......€€€ verdienenjans schreef: Marcel ,potje dammen
jans schreef: Turboooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
MarcelMarcel schreef:jans schreef: Turboooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
![]()
![]()
Jan,jans schreef: Marcel
Je komt er wel over heen hoor.
Ofzul je toch een keertje in de blauwe kogel (mee) rijden.
In dat geval ,kom je er nooit weer overheen.![]()
Dan wordt je s'nachts zwetend wakker, en in je slaap roep je steeds turbo,pssss turbo psssss
Plots wordt je wakker van deen realiseer je dat je het weer met de 2.2 moet doen.
![]()
Ik zou zeggen:Marcel schreef:Jan,
volgens mij als ik een Turbo zou hebben en ik rijd mee in jouw blauwe kogel mee......wordt ik nog gillend wakker.........
Tja....hoe los ik dat op![]()
Marcel.
Marcel schreef:Jan,jans schreef: Marcel
Je komt er wel over heen hoor.
Ofzul je toch een keertje in de blauwe kogel (mee) rijden.
In dat geval ,kom je er nooit weer overheen.![]()
Dan wordt je s'nachts zwetend wakker, en in je slaap roep je steeds turbo,pssss turbo psssss
Plots wordt je wakker van deen realiseer je dat je het weer met de 2.2 moet doen.
![]()
volgens mij als ik een Turbo zou hebben en ik rijd mee in jouw blauwe kogel mee......wordt ik nog gillend wakker.........
Tja....hoe los ik dat op![]()
Marcel.