Geplaatst: 25 jul 2005 19:28
Nog een leuke (eenvoudige) vergelijkingstest uit een Duits tijdschrift:
2.2i Compressor v.s. getunede Turbo
SteV6
2.2i Compressor v.s. getunede Turbo
SteV6
De Nederlandse Opel Speedster Club
http://www.speedsterclub.nl/forum/
Nou , nee"" hou het maar bij mijn turbo, heb al genoeg geinvesteerd.Marcel schreef:@Maarten Jammer altijd als je langer moet wachten dan je dacht, ziet er groot uit dat ding
@jans, toch intresse in een 2.2
Hij staat anders nog steeds te koopjans schreef:Nou , nee"" hou het maar bij mijn turbo, heb al genoeg geinvesteerd.
Denk dat jij er eerder iets aan veranderd ,dan ik een andere turbo koop:lol:Marcel schreef:Hij staat anders nog steeds te koopjans schreef:Nou , nee"" hou het maar bij mijn turbo, heb al genoeg geinvesteerd.
Haha dat is niet eerlijk.........het moet zijn iets anders koop, voor hetzelfde geld heb je al een noble in bestelling staanjans schreef: Denk dat jij er eerder iets aan veranderd ,dan ik een andere turbo koop:lol:
De Noble is tot 200 km niet sneller ,die wordt het dus niet.Marcel schreef:Haha dat is niet eerlijk.........het moet zijn iets anders koop, voor hetzelfde geld heb je al een noble in bestelling staanjans schreef: Denk dat jij er eerder iets aan veranderd ,dan ik een andere turbo koop:lol:
Misschien is dit ietsjans schreef: De Noble is tot 200 km niet sneller ,die wordt het dus niet.
Tja wat danWeet jij er nog een Marcel
Wel tot 50.000 euro hé.
Maik schreef:Toch heeft Marcel best wel smaak![]()
![]()
![]()
Ik vind het een zeer interessant verhaal. Hou ons op de hoogte (ervaringen + foto's).Maarten schreef:Hoi Jans,
Nog steeds 245 pk en 300 Nm.
Na een jaar (is de garantie op de set afgelopen) gaat het toerental van de motor omhoog naar goed 7000 (na menig aanpassing, zoals zuigers, maar vooral drijfstangen en drijfstangbouten) en dat zou al 18 pk meer leveren.