klopt...Wel interessant om te volgen allemaal. Op de grens van je blokje rijden bij wijze van spreken. Allemaal leuk, trackdaytjes maken, pks eruit persen,.... De oneindige zoektocht naar het ultieme.....De evoluties dat speedsters doormaken de laatste tijd

Ik ben eens benieuwd waar het gaat eindigen allemaal. Benchmark is blijkbaar een kleine 400pk bij sc 'ers.Nu zijn het Saab blokken, wat volgt?? (Sommige weten het al wss zoals een exmantaa)
Ik denk dat Herman vroeg of laat van z'n troon wordt gestoten zoals dat hier verder gaat
Een speedster is wel DEGELIJK een supercar aan het worden

(is het al!)
Mits ingebouwde tc,sper,sc of goed afgestelde turbo ben je tegenwoordig sneller dan een 100k sportscar..... Niet normaal.
Heb dan ook dag en nacht wakker gelegen over een (betaalbare) opvolger....... Is er gewoon NIET!
Daarom dat mijn vorige post niets te maken had met uitschijterij ofzo ...... Lijkt precies dat er ergens weer een andere stage gaat uitkomen ofzo op bladblazervlak
Wel weer wat bijgeleerd.... Zelf zit ik op de grens nu ook van m'n cilinderwanden (boven de 400 dienen ze verstevigd te worden) en de leh pistons (450/600?). Betekend dus geen trackdays a volonte ermee. Wss ga ik dan ook daar ergens eindigen.(Wss vlugger tegen een muur dan m'n blok gaar

)
Gewoon dus lekker verder pruttelen ermee en stoplichtsprintjes . Win toch ALLES buiten die verdomde zwarte (sc) speedster
grtzzzzzzzzzzzzzz