Ik denk dat het op zich nog wel mee valt, zelfs als ie alleen aan de bouten zou zitten. Let wel, dat zijn de bouten waar normaal gesproken je driepunts gordel aan vast zit, UNC moeren dus. Als je daar High tensile bouten voor gebruikt moet je flink dooreten wil je er bij een klapper eentje af laten knappen
Herman schreef:Wat moet je doen om de originele gordels te verwijderen Gaat er een branden op het dashboard als de gordelspanners eruit zijn
ja die gaat branden,bij de lotus kunnen ze dan een deel terug stoppen onder je dorpel...je ziet em niet en de airbags werken nog,een weerstandje wou ie niet aan beginnen.......
ps zo een lampje wat op je dash aan staat(van je airbag ofzo)dat mag officeel ook niet........
Ik heb de hele rataplan eruit gehaald, en ik heb nu zo'n gezellig rood lampje op mijn dashboard. Eens kijken wat ze bij de apk daarvan zeggen... Als het echt een probleem wordt en zo'n weerstandje helpt/kan ook niet, dan haal ik wel het lampje los uit de stack unit...
Heb zelf de weerstand van de gordelspanner doorgemeten, dacht dat het bij mij zo'n 2,7ohm bleek, en een ongeveer even grote er tussen gezet... géén lampje zonder Tech2 apperatuur!
Herman schreef:Heb setje weerstanden, 25 stuks 3.9 ohm besteld voor 1 Euro vijftig. Kan je zomaar 12 Speedsters mee op gang helpen, helaas minder geschikt voor Lotussen in verband met ontploffingsgevaar
die dingen zijn zo gevoelig dat ze er niet aan wilden beginnen....ivm hun veiligheid en dat van ons...........
nu is het ook opgelost.....we hebben de brute gordels,en geen lampje wat oplicht,en nog werkende airbag in het stuur........
Denk dat het wel verstandig is om er geen weerstandje tussen te zetten. Mocht je airbag onverhoopt afgaan tijdens het rijden (of juist niet bij een aanrijding), dan kun je denk ik wel naar je verzekeringscenten fluiten...