Ik heb ze besteld, al vind ik ze eigenlijk te duur. Nu maar afwachten of ze helpen. Misschien kunnen we daarna wel wat kopieën maken als er meer liefhebbers voor zijn ?
Aan de passagierskant heb ik een beetje last van een rammel-geluid...
Bij nader inzicht bleek dat het komt doordat het deurpaneel niet hard genoeg tegen het raampje drukt waardoor deze als het ware een beetje "zweeft". Als ik het deurpaneel tegen de raam druk is het voorbij...
DUS... HOE HAAL IK ZO'N DEURPANEEL ERAF ZODAT IK HET ALLEMAAL WAT "STRAKKER" KAN MONTEREN?
Ik heb daar ook last van, Jan (van Lotus) zegt dat dat heel makkelijk af te stellen is.. Gebeurt volgende week als ik daar moet zijn voor mijn uitlaat,als je niet zo lang wilt wachten moet je m effe bellen.
Ik heb een paar weken terug de nieuwe pennen gemonteerd en het helpt inderdaad tegen het rammelen van de deuren. Rechts is dat nu over, maar links is het ook nog het raammechanisme dat rammelt.
Dus nog steeds niet perfect.
Het ziet er wel beter uit als orgineel en het wordt verstuurd met een duidelijke handleiding.
Dap truttige rijden wat alle turborijders hebben zit er nog steeds in he... Geeft niet, over een half jaar ben je ook een rijder en durf je ook met nat weer hard te gaan!!!!
stevenflappy schreef:Dap truttige rijden wat alle turborijders hebben zit er nog steeds in he... Geeft niet, over een half jaar ben je ook een rijder en durf je ook met nat weer hard te gaan!!!!
Hahaha jaja blijf een trut
Zeker om hem even lekker de sporen te geven, is die nattigheid niks...kun je net zo goed een meer comfortabel vervoer pakken mijns inziens