Die zwart met zilvere is de Speedster Turbo van Peter de Pous, de ex demo van opel NL die ook in zeist was in Juni......is niet mijn smaak moet ik zeggen, maar is wel een mooie autopiet schreef: Nee, kom op zeg. Wat moet ik in zo'n trage bak.![]()
De reden was dat mijn uitlaat zich had verplaatst en zat tegen de body aan. Lastig te zien trouwens, je moet goed naar de onderste pijp kijken. Dus mensen met een Milltek ff goed kijken.
Heb je die nieuwe demo trouwens gezien? Dat zwart met zilver accenten ziet er niet verkeerd uit.
Mandarin 2.2 3685.
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- paul
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
2 kleuren ??????? Dit is z'n derde kleur al hoorMarcel"" Gefeliciteerd, en hopelijk blijft het bij deze twee kleuren.
bij de snelheid waarmee Marcel inruilt, je op jouw leeftijd de tel een beetje kwijt raakt .
Groeten
Paul.
Cars are fun and without fun, life is nothing.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Ride-aholic
- Actief lid
Hi,
Marcel, gefeliciteerd. Heb zelf ook een Mandarin 2.2. Ik vind dat speelgoed eruit moet zien als speelgoed. Over de-badgen: eigenlijk toch nix zo leuk als een 911 een pak op z'n donder geven met een 'Opeltje'?
Maar ik heb op de mini-meeting (nou ja, mini.. 26 Speedsters) in Belgie een paar auto's gezien zonder die plakkers, en dat staat wel strak.
Hou ze heel!!!!
Greetingz, enneh Oranje boven.
Marcel, gefeliciteerd. Heb zelf ook een Mandarin 2.2. Ik vind dat speelgoed eruit moet zien als speelgoed. Over de-badgen: eigenlijk toch nix zo leuk als een 911 een pak op z'n donder geven met een 'Opeltje'?
Maar ik heb op de mini-meeting (nou ja, mini.. 26 Speedsters) in Belgie een paar auto's gezien zonder die plakkers, en dat staat wel strak.
Hou ze heel!!!!
The only vitamine you need, is speed! #0707
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Mandarin is inderdaad een mooie kleur. Ik zag hem afgelopen zondag in het zonnetje staan en dan zie je goed dat het metallic is.Ride-aholic schreef:Hi,
Hou ze heel!!!!
Lotus Elise S2
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon