stef666 schreef:Huh!?!? Toen ik pas met de onderdelen chef van "mijn" dealer door de onderdelen lijst van de Speedster liep stond daar echt die uitlaat tussen....
stef666 schreef:Huh!?!? Toen ik pas met de onderdelen chef van "mijn" dealer door de onderdelen lijst van de Speedster liep stond daar echt die uitlaat tussen....
stef666 schreef:Dan mag jij hem vast wel bestellen voor Peter
Ik moet hem met bon hebben. Met korting en btw. Ben maar een arme arbeider
EUhhh als je een arme arbeider bent zie ik het nut niet in van die bon met BTW...........trouwens ik ben ook "maar" een arbeider, we kunnen niet allemaal ons geld verdienen met dammen en beleggen gaat volgens mij ook minder tegenwoordig, hij is al op zoek naar een gebruikt achterlicht..........die prijs heb ik trouwens niet gevraagd hoor...maar ik wil het best voor je vragen - Opel cup demper, turbo spoiler en turbo flaps toch
Bon moet ik inleveren bij mijn ex-baas. Ik kijk van de week wel even bij Opel Nederland in Hazeldonk als ik daar toch moet laden.
Dat arm val wel mee, maar dat harde werken klop wel. 6 dagen in de week met 70 tot 80 uur. Daar sta tegenover dat ik nu een mooie auto krijg van mijn baas. Een Scania 164L met 480 pk en een V8. Een droom van bijna elke chauffeur. Vooral voor binnenland chauffeur.
De vraag naar dat achterlicht doe ik, omdat de expert van de verzekering
alle schade ruim gaat vergoeden.En dus ook dat achterlicht. Vanmiddag dus direkt besteld, maar is in Duitsland nog in Engeland te krijgen. Dus kan het wel eens een heel lange geschiedenis worden. Vandaar dat ik het dus op deze manier probeer.
jans schreef:De vraag naar dat achterlicht doe ik, omdat de expert van de verzekering
alle schade ruim gaat vergoeden.En dus ook dat achterlicht. Vanmiddag dus direkt besteld, maar is in Duitsland nog in Engeland te krijgen. Dus kan het wel eens een heel lange geschiedenis worden. Vandaar dat ik het dus op deze manier probeer.
Is nu al een probleem met onderdelen bestellen voor een turbo. Wat moet dat over een paar jaar zijn. Zal voor een 2.2 ook wel moeilijk worden. Maar geen schade rijden en alles maar heel houden.
jans schreef:De vraag naar dat achterlicht doe ik, omdat de expert van de verzekering
Is nu al een probleem met onderdelen bestellen voor een turbo. Wat moet dat over een paar jaar zijn. Zal voor een 2.2 ook wel moeilijk worden. Maar geen schade rijden en alles maar heel houden.
Of juist wel schade rijden (niet ik), kunnen wij goedkoop aan onderdelen komen.