stef666 schreef:Jij kan stickers snijden? Dan houd ik je aanbod even als "tegoedbon"
Ik wil misschien nog wel iets met bestikkering, Maar weet nog niet wat....
Je laat maar iets weten wij doen zo wat van alles en nog wat in publiciteit zie www.elzitoprints.com en als ik u daarbij een wederdienst kan doen dan doe ik dat met veel plezier
heb nog een vraagje en meschien een stomme de oilcaps van lotus (elise-shop.com) passen die op de speedster ook ik zou er willen aankopen en dan hoop je toch dat dat ding gaat passen he
Laatst gewijzigd door speedyfrakke op 17 nov 2005 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
stef666 schreef:Dus als ik een EPS bestand naar je toe mail kan jij daar verder wel wat mee?
Wat kost het normaal voor ongeveer 150x100 mm formaat?
p.s. Jij bedoeld deze neem ik aan?
Ik verwacht van wel, Maar dan kan je beter Yvo Tuk (hier actief) een PB sturen...
betreft de sticker deze bekom je gratis zoals ik u belooft heb als het ontwerp niet te ingewikelt is
betreft de oildop > dat zijn ze kan YVO die vast krijgen zelfde prijs of wa
heb hem bekomen betreft logos dit kan ik morgen pas zien in de zaak ben nu prive bezich met de laptop en kan deze niet opendoen met die, hoe hoog moet die band zijn 20 3O cm moet hem nog iets zien door zijn raam