Ja voor de standard wielen ! ik heb er wel gevonden van lotus op het volgende www.hangar111.com/.../ listshowercaps.htm maar ik weet niet dat deze gaan passen ( denk van niet) en vinden jullie dat net over dreven dat ik original parts ga gebruiken van lotus op men 2,2 speedster
stef666 schreef:Ik heb ze nog wel liggen, En ik denk niet dat ik ze nog ga gebruiken...
Dus als je geen haast hebt kan je de mijne wel krijgen.
wat heb jij zitten ? kunnen we lotus onderdelen op de speedster plaatsen of jij dat wat over dreven heb spijtig genoeg geen geld meer voor een lotus te kopen meschien binnen en aantal jaartjes
tja even gaan kijken maar het zal niet lukken denk ik ben namelijk gelukkig gescheiden en heb men zoontje dan en we hebben al iets ander int verschiet... wel zullen het alternatief maar nemen zeker
stef666 schreef:Ik zal even kijken of ik kan vinden wat het opsturen gaat kosten.
Stef, als wederdienst wil ik ook iets terug doen
ik had gedacht meschien kan ik je een zonneband of belettering of meschien een T-shirt met je nick naam en het speedster logo er op maken:?: ik zit in de publiciteit en dan is dit een makkie
en wat het opsturen betreft staan we ik het ook kwit dan
het is maar een idee he wat denk je