Weet je gelijk waarom thorney zo duur is met zijn tuning!!! Zal met niet zo blij zijn met zo'n post op het uk forum.....
Niet om het een of ander Steven, maar dit is natuurlijk wel een beetje Calvinistische reactie.
Iemand werkt heel hard en de klanten roepen meteen: "Kijk dat doet hij van mijn centen".
Gelul natuurlijk want klanten kiezen er zelf voor om de producten te kopen EN dan is het hun geld niet meer want ze hebben in ruil daarvoor een dienst of product gekregen.
Dientengevolge is het geld eerlijk verdiend en kan de persoon in kwestie het besteden zoals het hem belieft.
Just my 2 cents ...
Nogmaals niet persoonlijk op jou gericht, maar ik erger me mateloos aan dit soort in mijn ogen bekrompen reacties in het algemeen. En jij geeft me de kans om mijn mening hierover even uit te typen.
Oh geen probleem hoor maar daarom zette ik er ook bij dat hij er wel niet blij van zal worden... Zal mij aan mijn r..t roesten wat hij ervan rijd..Hij werkt er voor!! Maar gezien zijn prijzen vond ik het in dit geval wel grappig, meer niet!! Had effe een smiley achter mijn text moeten zetten, was het beter te begrijpen wat ik bedoelde!
stevenflappy schreef:Zijn carbon platen he!!! Bekleden is zonde toch??!!
Er stond niet voor niets een lachende smiley achter Flap, ik weet heel goed waar het van is gemaakt en vooral wat het kost
Ziet er super uit
Ik vind dat Thorney best een knappe wagen mag hebben, hij laat daarmee ook goed zien dat hij verstand heeft van auto's (mmm, een CSL-letje... ). Hij werkt er ook keihard voor natuurlijk...
Andere beroepsbevolkingen verdienen dan wel weer veelsteveel over de rug van anderen, ik noem tandartsen, schoenmakers en schoonmaakbedrijven...
Maik schreef:Andere beroepsbevolkingen verdienen dan wel weer veelsteveel over de rug van anderen, ik noem tandartsen, schoenmakers en schoonmaakbedrijven...
Maik, jij moet niet zeiken! Als je lef hebt koop je gewoon je baas uit en dan ga jij ook "veelsteveel" verdienen.
stevenflappy schreef:Heb iets meer marge, heb nieuwe carbon deurpanelen liggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Woehoe!!! Echt mooi spul!!Effe wachten nog op de kapjes die om dat hendeltje zitten en dan
Maik schreef:Andere beroepsbevolkingen verdienen dan wel weer veelsteveel over de rug van anderen, ik noem tandartsen, schoenmakers en schoonmaakbedrijven...
Maik, jij moet niet zeiken! Als je lef hebt koop je gewoon je baas uit en dan ga jij ook "veelsteveel" verdienen.
SteV6
Waarom zou ik dat doen? Ik verdien nu ook veelsteveel, maar dan over de rug van oliemaatschappijen, en daar heb ik nou niet echt medelijden mee
@Marcel: zie bovenstaande.... en natuurlijk ook procescontrollers! (in die duistere bussiness zit jij toch? )
stevenflappy schreef:Heb iets meer marge, heb nieuwe carbon deurpanelen liggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Woehoe!!! Echt mooi spul!!Effe wachten nog op de kapjes die om dat hendeltje zitten en dan
waar heb je die gekocht?????
en wat kosten ze?
ziet er mooi uit
Op deze website, je moet alleen wel geduld hebben...: