Smiley schreef:Gaat er morgen nog iemand, of ben ik weer de enige?
Ben bang dat je gelijk krijgt Smiley, uit betrouwbare bron weet ik dat Denniz en Kim niet gaan en ik ga deze keer ook niet. Misschien Ruben??
Als je gaat, succes en veel plezier!
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Smiley schreef:Gaat er morgen nog iemand, of ben ik weer de enige?
Ben bang dat je gelijk krijgt Smiley, uit betrouwbare bron weet ik dat Denniz en Kim niet gaan en ik ga deze keer ook niet. Misschien Ruben??
Als je gaat, succes en veel plezier!
Morgen de laatste, de zogenaamde Oude Banden Oprij-dag.
Uit hun mail:
Beste slalommers en slalommerinnen,
Zaterdag as. 12 november 2011 organiseert Team Wimedo
de jaarlijkse afsluiting van het jaar door middel van de onvolprezen Oude Banden Oprij-dag.
Des morgens en vroeg in de middag is daar een slalom die nog medetelt voor de Team Wimedo Rijders Competitie.
Later in de middag overwegen we een sprintje te laten trekken van een rondje of 3 op het ovaal,
indien daar voldoende allooi voor is, en men er genoeg ballen voor heeft.
De kosten van het deelnemen voor die dag zijn € 25,- per persoon die rijdt.
Een ieder die wil rijden dient voorzien te zijn van een eigen startnummer voor die dag,
te verkrijgen bij inschrijving, en aldaar ook de vrijwaringsclausule te tekenen.
Voor die lullige € 25,- kan je dan wel de hele dag zo veel als je wilt, of zoveel als je benzinetank je toestaat rijden.
N.B. Dit evenement is alleen toegankelijk voor leden van Team Wimedo.
Niet-leden kunnen deelnemen indien zij terplekke op de dag lid worden voor het jaar 2012 en
de daaraan verbonden contributie en de kosten voor het evenement daar en dan contant voldoen!
Dat betekent in de praktijk dat je voor € 55,- je de hele dag suf kan rijden, en op de koop toe,
je het hele jaar 2012 lid mag noemen van ons illustere gezelschap.
Als je meedoet, moet je ook een baanpostje pakken op die dag!
Een ieder is van harte welkom om anderen mede te nemen, mits die zich
van hun beste kant willen laten zien en een vrolijk gemoed medebrengen.
Vergeet geen helmen en milieuzeilen, en komt in groten getale!
Met vriendelijke groet,
Team Wimedo
Wil van Ziel
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Helaas niet gekomen... Kreeg niet op tijd de olie gefixed en al helemaal niet mijn banden om mijn nieuwe velgen
Zie nu pas je post edit:
Kumho KU39 is het geworden, ziet er echt als een goed bandje uit, durfde het voor mijn daily driver eerst niet aan en heb toen Dunlop genomen maar na alle positieve verhalen op het VX220 forum toch maar aangedurft. En zo ver ik nu kan zien totaal niet ontevreden, nu nog even op de auto